پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دانش آموزان تهرانی به مشهد اعزام شدند

حوزه/ حجت‌الاسلام امری از مبلغان مدارس امین با اعلام این خبر، گفت: در آستانه ایام شهادت حضرت زهراء(س) تعدادی از دانش آموزان تهرانی برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد اعزام شدند.

حجت الاسلام مهرداد امری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: در آستانه ایام شهادت حضرت زهراء(س) و به همت مبلغان مدارس امین تهران، 77 نفر از دانش آموزان مدارس دبیرستان پسرانه دانشمند(منطقه 15) و حکمت(منطقه 4) به سرپرستی اینجانب و حجت الاسلام امین قربانی، به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

همچنین حجت الاسلام قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به تشریح برنامه های اردوی زیارتی مبلغان امین به مشهد پرداخت و گفت: بی تردید اردوی علمي زیارتی مشهد مقدس در رشد و تعالی معنوی دانش آموزان بسیار تاثیرگزار است و عمده هدف ما از برگزاری این اردو ایجاد نشاط فکری و معنوی برای دانش آموزان و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) است.

حجت الاسلام قربانی در پایان افزود: بازدید از کتابخانه آستان قدس، زیارت دسته جمعی حرم امام رضا(علیه السلام)، برگزاری هیئت‌ دانش آموزی و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر، و همچنین حضور در مجموعه تفریحی و فرهنگی از مهمترین برنامه های این اردو می باشد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha