پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حیدری کاشانی-کارشناس برنامه «سمت خدا»

حوزه/ اگر خدا هم به مردم انقلابی ایران اسلامی یاری فرستاد، بر مبنای صداقت امام راحل بود. شهدا صادقانه جان شان را فدای اسلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) که با حضورحضرت آیت الله نوری همدانی و اقشار مختلف مردم در بیت معظم له برگزار شد، با بیان اینکه کونو مع الصادقین اهل بیت(ع) هستند و به ما گفتند، در دنیا با صادقین باشید، گفت: انبیاء در زندگی شان و در برخورد بامردم صادق بودند.

سخنران این مراسم اظهارداشت: اهل بیت(ع) ازکذب و دورویی دور بودند و زندگی شان بر مدار صدق بود.

وی افزود: اگر مبنای عملی صدق باشد، باعث سعادت می شود و اگر مبنای عملی کذب باشد، انسان سقوط خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی گفت: همه حمایت های خدا از اهل بیت(ع) به خاطر رفتار صادقانه شان بود.

سخنران این مراسم اظهارداشت: اگر خدا هم به مردم انقلابی ایران اسلامی یاری فرستاد،  بر مبنای صداقت امام راحل بود. شهداء صادقانه جان شان را فدای اسلام کردند.

وی افزود: در ایام دهه فجر قرار داریم، انقلاب را مدیون شهداء هستیم نباید از یاد و نام شهداء لحظه ای غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی گفت: خدا در طول 4 دهه انقلاب ایران اسلامی را نصرت کرد، یاری کرد و دشمن هم ذلیل شد. نصرت خدا همان یاری الهی است.

وی افزود: صدق مراحلی مانند رفتار، عمل به دین، گفتار و ... دارد. اما دشمنانش او را تصدیق نکردند و تکذیب کردند و فدک را انکار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی گفت: آنها خانه تنها دختر پیامبر(س) را آتش زدند و خدا هم آنها را آتش زد. این خانه ای است که جبرئیل برای حضور در آن اجازه می گرفت و پیامبر(ص) فرمودند« خانه من و دخترم یکی است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha