شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی محسن منتشلو

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با تاکید بر اینکه عزت و کرامت نعمت این انقلاب برای ملت ایران است، گفت: عزت، امنیت، اقتدار و افتخار امروزمان را باید مدیون شهیدان این مملکت بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی محسن منتشلو، امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر و نیز ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد جامع شهر دلبران برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ اسلام نشان می دهد که از همان سالهای ابتدایی بعثت رسول خدا دشمنی و توطئه های دشمنان نیز آغاز شده بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه افزود: دشمنان بارها علیه رسول اکرم (ص) جنگ روانی به راه می انداختند و  حضرت را ابتر و بدون فرزند می خواندند و همین بود که خداوند سوره کوثر را را رسولش نازل کرد و جواب تمام تهمت ها و هتاکی های دشمنان و کفار داد.

وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی های تاریخ بشری این است که همیشه دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر بوده اند، لذا نباید انتظار داشت که جبهه باطل به صورت کامل از بین برود، آن زمان باطل محو خواهد شد که منجی آخرالزمان ظهور کنند و حکومت الله را در جهان جاری و ساری سازند.

حجت الاسلام منتشلو اظهار کرد: با وجود اینکه همیشه جبهه باطل از نظر کمی بر جبهه حق برتری داشته است، ولی باید گفت که این جبهه حق است که همیشه جاودان می ماند همانند نهضت عاشورا که امام حسین علیه السلام با سپاهیان اندکش در مقابل سپاه بیشمار یزیدیان قرار گرفت و پیروز اصلی و نهایی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: انقلاب اسلامی هم به دلیل اینکه در مقابل جبهه باطل ایستاده است، دشمنان فراوانی دارد، البته اگر این معاندان و دشمنان نبودند، هرگز به خودباوری و این جایگاه نمی رسیدیم.

حجت الاسلام منتشلو یادآور شد: در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی توطئه های بیشماری علیه این ملت و نظام صورت گرفته است که خوشبختانه با بصیرت و هوشیاری ملت همه آنها در نطفه خفه شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با تاکید بر اینکه عزت و کرامت نعمت این انقلاب برای ملت ایران است، گفت: عزت، امنیت، اقتدار و افتخار امروزمان را باید مدیون شهیدان این مملکت بدانیم.

حجت الاسلام منتشلو اظهار کرد: در طول این 4 دهه از عمر جمهوری اسلامی چندین توطئه و فتنه را پشت سرگذاشته ایم که از مهمترین این فتنه ها می توان به فتنه های سال 78 و 88 اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha