جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نظری شاهرودی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین گفت: مردم به خوبی دشمنان را می شناسند و می دانند این افراد هیچ گاه دنبال خیر و صلاح مردم ایران اسلامی نبودند و نیستند به همین دلیل حضور مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب چشم گیر تر و با شکوه تر خواهد بود وامیداوریم این گونه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به حساسیت فعلی نظام و انقلاب و نوع دشمن ها، قطعا حضور مردم چشم گیر تر خواهد بود.

معاون جامعه مدرسین حوزه افزود: مردم به خوبی دشمنان را می شناسند و می دانند این افراد هیچگاه دنبال خیر و صلاح مردم ایران اسلامی نبودند و نیستند به همین دلیل حضور مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب چشم گیر تر و با شکوه تر خواهد بود و امیدواریم این گونه باشد.

وی اظهار داشت: مسائل نظام و کشور و تمامیت کشور، مردم حاضر نمی شود از این مسائل سوء استفاده کنند.

معاون جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: گرانی برای مردم مشکل هستند، ولی مردم می دانند این مشکل گرانی، آمریکا هستند. مردم حاضرن هستند گرانی را تحمل کنند، ولی استقلال و آزادی را از دست ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی گفت: مردم می دانند و متوجه هستند که منشاء همه گرفتاری ها دشمن هستند برای همین روز 22 بهمن خواهند آمد تا بگویند با وجود همه مشکلات دست از آرمانهای انقلاب بر نخواهند داشت.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha