پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز اسناد انقلاب اسلامی

حوزه/مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فراخوانی از همه مراکز و ارگان‌ها دعوت کرد که دستاوردهای ۴۰ ساله خود را به منظور ثبت در تاریخ ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، پیرو فراخوان مرکز اسناد انقلاب اسلامی به دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف برای ارائه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، بسیاری از وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و نهادها همچون وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت و معدن و تجارت، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی، مرکز آمار ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به ارائه دستاوردهای ۴۰ ساله خود پرداختند.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی ضمن تشکر از این نهادها و سازمان‌ها، از دیگر مراکز و ارگان‌ها نیز دعوت می‌کند دستاوردهای ۴۰ ساله خود را به منظور ثبت در تاریخ ارائه دهند.

گفتنی است، مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فراخوانی که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرد، به منظور تحقق منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نگارش تاریخ حماسه‌آفرین و پرافتخار انقلاب و جمهوری اسلامی از همه نهادها و ارگان‌های مختلف اجرائی، نظامی، انتظامی، فرهنگی، علمی، مطالعاتی و راهبردی دعوت کرده بود، با احساس مسئولیت انقلابی، این مرکز را در جمع‌آوری داده‌های مورد نظر در قالب عکس، فیلم، صوت، سند، تاریخ شفاهی و ... به جهت ثبت در تاریخ یاری نمایند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha