چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رحیم صفوی

حوزه/ دستیار فرماندهی معظم کل قوا گفت: یقین دارم در ۲۲ بهمن امسال مردم مومن، صبور و هوشمند ایران اسلامی با حضور آگاهانه جواب تحریم های ظالمانه مستکبرین جهان را خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی، پیش از ظهر امروز در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب به سن چهل سالگی رسیده است که به تعبیررهبری سن پختگی انقلاب است.

وی با بیان اینکه درخت انقلاب اسلامی امروز چنان رشد و نفوذی کرده است که اثرات و به تعبیری شاخه های این درخت تا صدها کیلومتر آن طرف تر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی کشیده شده است، گفت: امروز تاثیرات انقلاب تا دریای مدیترانه قابل مشاهده است.

دستیار فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: ایران اسلامی قلب تپنده جهان اسلام  است و استان اصفهان نیز قلب ایران، اصفهان از قرن های گذشته مهد تمدن و فرهنگ اسلامی بوده  است.

وی با بیان اینکه در ۵۰۰ ساله گذشته دو مرحله تمدن سازی داشتیم، یکی در عصر صفوی که از اصفهان آغاز شد وشیعه یکپارچه گشت؛ دوم  تمدن انقلاب اسلامی که  به رهبری امام راحل و وهدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب آغاز شده است و تا ۵۰ سال آینده یک تمدن جدید انقلاب اسلامی را خواهیم ساخت

سردار رحیم صفوی اذعان کرد: معتقد هستم و یقین دارم  در ۲۲ بهمن امسال مردم مومن،صبور و هوشمند ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود، جواب تحریم های ظالمانه مستکبرین جهان  را با انسجام، اقتدار و اتحاد زیر پرچم ایران اسلامی وانقلاب خواهند داد.

وی تاکید کرد: اصفهان دارای توانمندی ها وظرفیت های بی بدیل است، یکی از این ظرفیت ها که باید بیش از گذشته قدر و منزلت آن حفظ شود، حضور یک مرجع عالی قدر جهان تشیع در اصفهان است، مردم اصفهان باید از برکات وجود حضرت آیت الله العظمی مظاهری بیشتر بهره مند شوند.

دستیار فرماندهی معظم کل قوا با برشمردن برخی توفیقات حاصله از وجود این مرجع عالی قدر اشاره کرد: بنیاد نصف جهان با محوریت آیت الله العظمی مظاهری در تهران شکل گرفته است، این بنیادقصد دارد  برای حل مشکلات استان اصفهان در سطح کلان با اقدامات راهبردی نه اجرایی، از ظرفیت همفکری وهمراهی بیش از 200 نخبه اصفهانی و 10 هزار اصفهانی مقیم تهران بهره ببرد.

وی یادآور شد: دراین بنیاد کارگروه های متعددی تشکیل شده است که کارگروه اقتصادی و بحث معضل آب از آن جمله است، مردم اصفهان باید متحدتر و منسجم تر برای حل مشکلات خود پیشگام شوند.

 رحیم صفوی ابراز کرد: کمتر استانی در کشور وجود دارد که امکان بهره مندی از  یک مرجع عالی قدر را داشته باشند، لذا تمرکز بر ظرفیت ها و توانمدی ها حل کننده مشکلات است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha