پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضایی

حوزه/ رضایی با بیان اینکه سال ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی تحصیل کرده ام، گفت: قسم می خورم که آزادی در ایران بی بدیل است و ایران مستقل ترین کشور در دنیا محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از  اصفهان، عباس رضایی، امروز در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی  اظهار کرد: حفظ انقلاب اسلامی همچون ایجاد آن اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه نباید در این زمان که انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسیده است، تصور کنیم هیچ آفت و آسیبی به انقلاب وارد نمی شود، گفت: مسائل مختلفی را می توان برشمرد که می تواند آفت های انقلاب باشد؛ تفرقه، تجمل گرایی، اشرافیت و نفوذ اندیشه بیگانگان  از جمله اموری است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند.

رضایی افزود: پیشکسوتان انقلاب متوجه باشند که رسالت مراقبت از انقلاب چهل ساله برعهده همه است و نباید از این مهم غافل باشند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی بررگترین حادثه قرن بوده است، لذا نباید امروز سخن از ناامیدی و یاس در جامعه زد؛ تزریق امید و نشاط و بیان دستاوردها و نقاط قوت و داشته های انقلاب از دیگر رسالت های امروز ما خاصه جوانان است.

استاندار اصفهان با اشاره به هجمه ها و شبهاتی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی وارد می کنند، گفت: نباید هر مطلبی را قبول کرد و براین تصور بود که نظام دستاوردی نداشته است؛ امروز خدمات انقلاب در دورترین مناطق کشور هم محسوس و قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: یقین دارم جلوه حضور حداکثری مردم در ۲۲ بهمن  امسال به نماسش درخواهد آمد.

رضایی با بیان اینکه سال ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی تحصیل کرده ام، گفت: قسم می خورم  که آزادی در ایران بی بدیل است و ایران مستقل ترین کشور در دنیا محسوب می شود.

و ی در پایان اشاره ای به وصایای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشت و عنوان کرد: حفظ وحدت، پیروی از ولایت فقیه و اطاعت از ایشان خواسته همه شهدا بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha