سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
میز

حوزه/ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، معاون استاندار و فرماندار کاشان به اتفاق ۴۰ رئیس اداره این شهرستان، پاسخگوی مشکلات مردم در مصلای نمازجمعه این شهر بودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، برنامه دیدار عمومی و پاسخگوئی به درخواست های نمازگزاران، روز جمعه از ساعت 11 تا ۱۵ با حضور علی اکبر مرتضایی قهرودی، معاون استاندار و فرماندار ویژه و روسای چهل اداره شهرستان کاشان، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در مصلای بزرگ بقیه الله(عج) برگزار شد

علی اکبر مرتضایی قهرودی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عدم دسترسی مردم به مسئولان پیرامون مشکلات مختلف خدماتی و رفاهی را دلیل اصلی برگزاری میز خدمت در مصلای نماز جمعه عنوان کرد و گفت : امیدواریم به عنوان خادم مردم بتوانیم پاسخگوی مردم دارالمومنین کاشان باشیم.

وی، کمبود گوشت مرغ، گوسفند و گرانی کالاهای اساسی را مهمترین دغدغه مردم دانست و بابیان اینکه صف های طولانی خرید گوشت ناشی از نزدیک بودن ایام عید و عدم پراکندگی مراکز توزیع است، افزود: با افزایش مراکز توزیع گوشت، درصدد رفع این مشکل در شهرستان کاشان هستیم.

 مرتضایی، استقلال کشورمان را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: حضور قدرتمندانه جوانان برومند کشورمان درجنگ تحمیلی، دوران سازندگی، مبارزه با تحریم ها، حفظ تمامیت ارضی و پیشرفت در عرصه های علمی، هسته ای، نانو و فضایی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته می باشد.

وی با بیان اینکه شعار امام راحل مبنی بر «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»، تحقق پیدا کرده است، افزود: خدا را شاکریم که درب رابر شدیدترین فشارها ضمن اینکه به پیشرفت های چشمگیری رسیده ایم، در عرصه  اقتصادی، سیاسی، علمی و... نیز در دنیا حرف برای گفتن داریم  .

فرماندار کاشان، وظیفه علما، روحانیون و حوزه های علمیه در حفظ دستارودها و مقابله با توطئه های دشمنان را بسیارمهم و تاثیرگذار دانست و گفت: دشمن وقتی در عرصه نظامی  موفق نشد از طریق جنگ نرم ، روانی و جنگ اقتصادی وارد میدان شد، لذا روحانیت و حوزه های علمیه باید در جهت حفظ  ارزشهای اسلام، دستاوردهای انقلاب و پایمال نشدن خون شهدا در داخل و خارج از کشور تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی به نقش روحانیون و حوزه های علمیه در بیداری اسلامی و صدور انقلاب به کشورهای جهان اشاره کرد و ابراز داشت: روحانیون، نسل جوان را نسبت به دستارودهای چهل ساله انقلاب بیش از پیش آگاه کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سبحان IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام خبرگزاري حوزه خبرگزاري تخصصي است ، خبر فرماندار يك شهرستان چه ارتباطي با اخبار تخصصي خبرگزاري حوزه دارد؟!!!!!!!!!!!! با انتشار اخبار غير مرتبط سبب تنزل جايگاه خبرگزاري حوزه نشويد. انتظار از خبرگزاري حوزه بالا شان آن را در بين خبرگزاري ها پايين نياوريد.