جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: این که سعودی ها امروز اسلامشان اسلام آمریکایی است، چیزی جز خفت نمی توان نیست، چرا که حتی ذلیلانه در مقابل آمریکا و اسرائیل سر خم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، عصر امروز در دیدار کارکنان نیروهای مسلح استان همدان با نماینده ولی فقیه با تاکید بر این که باید تاریخ را به دیده عبرت نگاه کنیم، گفت: امروز آمریکا که ادعای قدرتمندی دارد، ذلیلانه به دنبال حمله نظامی به ونزوئلا است. در ویتنام یا افغانستان و عراق چه چیزی نصیب شما شد که باز هم به دنبال لشکر کشی هستید، چرا که در همه آنها نیز جز شکست چیز دیگری به دست نیاوردید.

وی، حضور مخفیانه رییس جمهور آمریکا در عراق را نشان از خواری دانست و گفت: آمریکا علیرغم هزینه های زیادی که در عراق کرد، رئیس جمهورش به صورت مخفیانه به این کشور سفر کرد که این یعنی شکست. اما جمهوری اسلامی ایران بدون کوچکترین هزینه ای در قلب مردم عراق جای گرفته است.

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: دلیل این پیروزی آن است که ما در جبهه حق قرار داریم و آنها در جبهه باطل و این وعده الهی است که باطل و ظلم هیچ گاه پایدار نخواهند ماند.

امام جمعه همدان یکی از راه های دشمن برای فریب مردم را تغییر لباس حق و باطل عنوان کرد و گفت: دشمن لباس میش را بر تن گرگ می کند تا مردم را فریب دهد، به طوری که قابل تشخیص نباشند، بنابراین مهم ان است که انسان حق را در هر لباسی که هست بتواند تشخیص دهد.

وی یادآور شد: این که سعودی ها امروز اسلامشان اسلام آمریکایی است، چیزی جز خفت نمی توان نیست، چرا که حتی ذلیلانه در مقابل آمریکا و اسرائیل سر خم می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha