چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ بیش از یک هزار و ۴۰۰ مبلغ و مبلغه در ایام‌الله دهه فجر، به نقاط ۲۷ گانه خوزستان از سوی سازمان تبلیغات خوزستان، اعزام شدند.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اعزام بیش از یک هزار و ۴۰۰ مبلغ و مبلغه در ایام‌الله دهه مبارک فجر و همچنین دهه فاطمیه دوم به مناطق شهری و روستایی خوزستان خبرداد و گفت: پس از فراخوان ثبت‌نام مبلغین و مبلغات برای فعالیت تبلیغی در ایام فاطمیه و دهه فجر، بیش از ۱۴۰۰ نفر در سامانه سجام نام‌نویسی کردند که از این تعداد بیش از ۹۰۰ نفر آقا و مابقی بانوان طلبه هستند.

وی با اشاره به نقاط تبلیغی و مورد هدف مبلغان در خوزستان، اظهارداشت: علاوه بر مساجد، ادارات، مراکز فرهنگی، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی، مناطقی همچون صیدون باغملک، آغاجاری امیدیه، زیدون بهبهان، حمیدیه و سردشت دزفول نیز به نقاط تبلیغی اضافه شده‌اند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین سیره حضرت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: در فجر فاطمی مبلغان می‌توانند با یک تیر دو نشان زده و علاوه بر بیان سیره اهل‌بیت(ع) مباحث روز بصیرتی را مطرح کرده و بینش سیاسی مردم را افزایش دهند.

حجت‌الاسلام فردآقایی، با بیان اینکه فضای کار تبلیغی برای مبلغان در خوزستان بسیار زیاد است، اظهارداشت: خوزستان یکی از استان‌های کشور است که روستاهای بسیار زیادی در آن وجود داشته و این مسأله سبب می‌شود تا گستره فعالیت‌های تبلیغی به شدت افزایش یابد؛ به همین دلیل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان این آمادگی را دارد تا تعداد بیشتری از مبلغ و مبلغات را به اقصا نقاط استان اعزام کند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha