پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ مراکز و نهادهای حوزوی استان فارس طی پیام های جداگانه ای از مردم فهیم و ولایتمدار این استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان، جامعه روحانیت شیراز، مدارس علمیه استان، آیت الله دستغیب و استاندار فارس طی پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کردند.

بر اساس این گزارش، برخی از این بیانیه ها بدین شرح است:

« وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا »

دهه فجرآيينه ارزشهاي مقدس اسلام و همچنين روزهاي ماندگار و فراموش ناشدني در صفحه زرين تاريخ ملت عظيم ايران و روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل و اوج شكوه و عظمت پيروزي ملتي مسلمان و متكي به آرمان هاي ائمه معصومین (عليهم السلام) به رهبری ابر مرد تاریخ معاصر بزرگ مرجع جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره) بر طاغوت و طاغوتيان است كه ياد و خاطره حماسه سازان آن هرگز از صفحات تاريخ و ذهن مردم ايران و جهان محو و زدوده نخواهد شد .

اینک در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است . در این شرایط حساس ، راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است .

جامعـه روحانیت شـیراز در آستانه سـالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت دهه مبارکه فجـر و یاد و خاطـره امام شهیـدان و شـهدای گرانقـدر انقلاب اسلامـی ، دفاع مقـدس و مـدافع حـرم و تجدید میثاق با رهبـری گرانقـدر و معظم انقلاب اسلامـی حضرت آیت الله العظمـی امـام خامنـه ای مـدظله العالـی ، از عموم مردم ولایتمدار استان فارس دعوت می‌نماید تا با حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر پیام انسجام ، وحدت و همدلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان و بخصوص بدخواهان نظام اسلامی برسانند . والسلام

جامعه روحانیت شیراز                 

 

پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و عنایت الله رحیمی استاندار فارس به مناسبت ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

مردم غیور و همیشه در صحنه استان فارس

چهلمین تلالو فجر انقلاب اسلامی فرا رسید. بار دیگر بهار جان‌ها وزیدن گرفت و شکوه و تجلی ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی خون بر شمشیر نزدیک است...

اهالی محترم سومین حرم اهل بیت(ع)!

امروز دشمنان اسلام، برای از بین بردن اتحاد و همبستگی مسلمین و استقامت ما، تمامی مکر و حیله خود را بکار بسته و ایران اسلامی را در محاصره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قرار داده است...

بیائید در این پیکار نابرابر با نصب العین قرار دادن هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر ارزش‌های اسلامی، پیروز این میدان باشیم ان‌شاءالله...

 

باسمه تعالی

سلام و درود خدا بر ملت انقلابی و فداکار ایران که چهل سال قبل با شکستن رژیم شاهنشاهی، پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

بدیهی است حقانیت این خیزش الهی به رهبری امام خمینی(قدس سره) مرجع تقلید بی بدیل، که حکم او به منزله حکم ولی الله الاعظم امام زمان(عج) بود و تداوم نصرت خداوند و امدادهای غیبی، موجب گردید ملت شجاع و صبور ایران از تمامی موانع و توطئه های استکبار و صهیونیست با قامتی استوار عبور نموده و هم چنان  با شعار عاشورایی (هیهات منا الذله) از ره آورد عظیم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ذره ای کوتاه نیاید.

جالب آنکه نسل جدید انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) در جمیع ابعاد، گوی سبقت را از پیشینیان خود ربوده و در نقش جوانان راست قامت از این امانت الهی که از نسل اول انقلاب تحویل گرفته اند، به خوبی نگهبانی و حراست می نمایند.

برادران و خواهران عزیز و گرامی؛ اکنون ضمن گرامیداشت شهادت دخت بلنداختر پیامبر اعظم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین مدافع حریم ولایت، هنگام برداشتن گام پرافتخار و ثمربخش دیگریست، در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ۲۲ بهمن، حضور شما عزیزان در صحنه راهپیمایی عظیم و باشکوه، پاسخی قاطع به یاوه سرایی های دلقک های بی کفایتی هم چون ترامپ است که در خیال خام خود می پروراندند که ملت بزرگ ایران، مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید، غافل از آنکه این مردم ولایتمدار و بپاخاسته برای تحقق کامل شعار (مرگ بر آمریکا)  عزم خود را جزم نموده و از پای نخواهند نشست.

سیدعلی اصغر دستغیب

 

بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان فارس به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

 

باسمه تعالی

دهه فجر تبلور و تجلی اراده الهی در تحقق آمدن حق و رفتن باطل است(جاء الحق و زهق الباطل)

ایامی که بنیان ظالمان ، ستمگران ، استعمارگران جهانی را فرو ریخت و چون پتکی بر سر آنان فرود آمد و در مقابل باعث بیداری و حرکت مستضعفان جهان گردید.

آری اوج این حرکت مقدس در روز 22 بهمن 57، پرچم پرافتخار استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی را در سرزمین ایران مهد شیران، مومنان ، مردان مجاهد و انقلابی برافراشت.

اینک که در چهلمین سال بهار انقلاب اسلامی و فجر فاطمی، به بلوغ و تکامل این شجره طیبه نائل گشتیم و دشمنی دشمنان آن ، خصوصا آمریکای جنایت کار، فعال تر گردیده است، جا دارد در این شرایط حساس در راهپیمایی حماسی یوم ا... 22 بهمن امسال ، حماسه ای دیگر آفریده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان جهانی زده.

به این مناسبت مدارس علمیه استان فارس ، علماء، اساتید و طلاب ، همگام با آحاد و مردم فهیم و شریف ایران بالخصوص مردم شجاع و ولایتمدار استان فارس در این راهپیمایی شرکت نموده و با آرمان های رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت ا.. العظمی امام خامنه ای (دام ظله) تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن ۵۷  با آراء قاطبه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، الگوی نوینی از حکومت با شاخصه مردم‌سالاری دینی، خدامحوری، عدالت‌طلبی، سلطه گریزی، سلطه ستیزی و زندگی توام با عزت، کرامت و معنویت در معرض دید جهانیان قرار گرفت که با هویت انقلابی، بنیان دینی و پشتوانه عظیم علوی و فاطمی خود، ضمن ارائه مفهوم جدیدی از قدرت با محوریت امت اسلامی و هویت‌بخشی به محرومان و مستضعفان، تحت رهبری امام خمینی(‌ره) خلع ید قدرت‌های بیگانه در مقدرات کشور را رقم زد و طرح‌های پلید جهانخواران برای بلعیدن جهان اسلام و سلطه همه‌جانبه بر بشریت را ‌برهم زد.

 اینک در آستانه 40 سالگی این انقلاب عظیم به‌رغم توطئه دشمنان در آستانه ورود به دهه پنجم  به فضل الهی، همت و اراده آحاد مردم و مسئولین تحت رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای(حفظه الله تعالی) به مثابه بنیان مرصوصی در برابر خواست دشمنان نظام با پختگی و نشاط چهل سالگی، اهداف و آرمان‌های بلند خود را با قدرت دنبال خواهد کرد.

 حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب علیه السلام علامرودشت ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تعظیم و گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم در پاسخ به یاوه گویی دشمنان انقلاب و ابر قدرت ها بویژه آمریکای جنایتکار که به فرموده مقام معظم رهبری تجسم شرارت است، ضمن شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه  از قاطبه ملت شریف منطقه جهت حضور در این حماسه بزرگ دعوت بعمل می آورد

 ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

حسن رضایی  مدیر مدرسه علمیه علامرودشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha