شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صالحی

حوزه/ حجت الاسلام ناصر صالحی گفت: عده ای سعی می کنند با به چالش کشاندن افکار عمومی، کاری کنند تا اذهان مردم به جای متن، به حواشی معطوف شود و اینگونه از پاسخگویی در برابر مشکلات جامعه شانه خالی کنند. در حالی که مردم شریف ما آگاه و به مسائل واقف اند.

حجت الاسلام ناصر صالحی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) آستارا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، با اشاره به اهمیت و جایگاه عفت و حجاب در جامعه اسلامی، گفت: در بحث حجاب باید به این نکته توجه شود که انسان ها و خصوصا بانوان ذاتاً و فطرتاً به عفت و پوشش گرایش دارند.

وی ادامه داد: جریان هایی به دنبال ترویج بی عفتی در جامعه هستند تا از این طریق و استفاده ابزاری از زنان به اهداف شومی که دارند برسند. حجاب قانون فطرت انسان است که خداوند متعال در قوانین دینی آن را از بندگانش خواسته است و کسانی که آن را نفی و تضعیف می کنند، در واقع با خداوند به دشمنی و مخالفت پرداخته اند.

استاد حوزه با بیان وجوه شخصیت ممتاز حضرت فاطمه(س) و نقش ایشان در دفاع از ولایت تصریح کرد: سیره سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها باید الگویی برای همه ما باشد. ایشان برای دفاع از امامت و جایگاه ولایت، به درب منزل کسانی که شاهد معرفی امیرالمومنان علیه السلام بودند مراجعه کرد تا از آنها اعتراف بگیرد.

وی افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها با مبارزه خود چه در عمل و چه در سخن با ظالمان به جایگاه امامت، و با فداکاری که به خرج دادند، کاری کردند که تا قیام قیامت خدشه ای بر این مسأله وارد نشود و امروزه وظایف ما به عنوان پیروان ایشان این است که این مسیر را ادامه دهیم.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) آستارا با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: الحمدلله نظام مقدس ما در این 40 سال بر توطئه ها فائق آمده و پیوسته به پیش رفته است، لذا دشمنان ما که در عرصه های نظامی و سیاسی نتوانسته اند کاری از پیش ببرند در صدد برآمدند تا از درون به ما آسیب بزنند.

استاد حوزه با بیان تلاش دشمنان در سوءاستفاده از جایگاه زنان، اظهار کرد: اسلام کرامت زیادی برای زن قائل است تا جایی که بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند: «از دامن زن، مرد به معراج می رود» اما شاهدیم که در حال حاضر یکی از نقشه های اصلی دشمن برای ضربه زدن  به اسلام و انقلاب، سوء استفاده از جایگاه زنان و بهره گیری ابزاری از آنها است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به مطرح شدن برخی مسائل از قبیل حجاب اجباری و تک خوانی زنان، گفت: برخی از مدیران کشور نتوانسته اند بر مشکلات کشور فائق بیایند، لذا برای انحراف افکار عمومی یک روز بحث حجاب اجباری را مطرح می کنند و روز دیگر شاهد حواشی اجرای خوانندگی بانوان در جشنواره فیلم فجر هستیم.

وی افزود: در این شرایط، پرداختن به آزادی فلان پیام رسان خارجی در حالی که همه می دانیم اطلاعات کشور از جانب آنها سرقت و مورد استفاده قرار می گیرد چه معنی می دهد؟ مسئولین باید به جای پرداختن به این بحث ها از پیام رسان های داخلی حمایت کنند تا دیگر نیاز به حضور پیام رسان های مضر در کشور نداشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه آستارا در پایان خاطرنشان ساخت: عده ای سعی می کنند با به چالش کشاندن افکار عمومی، کاری کنند تا اذهان مردم به جای متن، به حواشی معطوف شود و اینگونه از پاسخگویی در برابر مشکلات جامعه شانه خالی کنند. در حالی که مردم شریف ما آگاه و به مسائل واقف اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha