پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 امیر محمد مختار فر ، جانشین قرارگاه جنوب غرب ارتش

حوزه/ امیر مختار فر، با بیان اینکه دولت‌های مرتجع عربی تاوان آموزش تروریست‌ها را می‌دهند، گفت: به خاطر وحدت جهان اسلام تا کنون مماشات و مدارا کرده‌ایم اما یک روزی تاوان آموزش تروریست‌ها و روانه کردن آن‌ها به سوی ایران اسلامی را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز،  امیر محمد مختار فر، جانشین قرارگاه جنوب غرب ارتش، در مراسم تجدید بیعت نیروهای مسلح استان خوزستان با آمارهای انقلاب اسلامی که در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ولایت‌فقیه و آمادگی دفاعی خطوط قرمز نیروهای مسلح است.

وی به ماجرای بیعت همافران ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ اشاره کرد و اظهارداشت: جمع حاضر به نمایندگی از مجموعه نیروهای مسلح حاضر در استان خوزستان، در این مکان حضور یافته‌اند تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم فرماندهی کل قوا تجدید بیعت کنند.

ولایت و آمادگی دفاعی، خطوط قرمز نیروهای مسلح است

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش، ولایت‌فقیه و آمادگی دفاعی را خطوط قرمز نیروهای مسلح خواند و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و آمادگی کامل دارند تا در هر زمان و هر مکان فرامین معظم له را اجرا نمایند و از استقلال، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دفاع همه‌جانبه نموده و پاسخی قاطع به دشمنان دهند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک نیروی دافعی و برای دفاع از اسلام هستند، اما اگر روزی دشمن بخواهد امنیت داخلی یا خارجی کشور را به خطر بیندازد، نیروهای مسلح با تهاجمی برق‌آسا جواب دندان‌شکنی به آن‌ها خواهند داد.

امیر مختاری فر، در پاسخ به تهدیدهای توخالی رژیم صهیونیستی، گفت: به رژیم اشغالگر قدس هشدار می‌دهیم اگر تجاوزی از طرف آن‌ها سر بزند جمهوری اسلامی تل‌آویو و هیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

دولت‌های مرتجع عربی تاوان آموزش تروریست‌ها را می‌دهند

وی خطاب به هشدار داد: به خاطر وحدت جهان اسلام تا کنون مماشات و مدارا کرده‌ایم اما یک روزی تاوان آموزش تروریست‌ها و روانه کردن آن‌ها به سوی ایران اسلامی را خواهند داد.

آمریکا فکر بازگشت به خلیج‌فارس را به گور خواهد برد

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش، دولت آمریکا را سردمدار کفر و استبداد جهانی خواند و تأکید کرد: دولت آمریکا بداند که زمان مانور نظامی در خلیج‌فارس تمام شده و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از خلیج‌فارس تا تنگه هرمز، اقیانوس هند تا باب المندب و کانال سوئز و مدیترانه را در اختیار داشته و پدافند موشکی جمهوری اسلامی تمام آسمان جهان را کنترل می‌کند؛ از این رو آمریکا فکر بازگشت به خلیج‌فارس و ایران را به گور خواهد برد.

وی در پایان با بیان اینکه آمریکا عامل اصلی کشتارهای زنان و کودکان در فلسطین، یمن و سوریه می‌باشد، گفت: به دشمنان اسلامی توصیه می‌کنم از دشمنی با ممالک اسلامی به‌ویژه ایران دست بردارند و بدانند این ملت استقلال و عزت خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کند و إن شاءالله در ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب، امام، رهبری و شهدا تجدید بیعتی دوباره می‌کنند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha