پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
غلامرضا شریعتی - استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی، با بیان اینکه تقویت بینش دینی-سیاسی مردم مهم‌ترین راه مقابله با تهدیدهای فکری دشمنان است، گفت: اطلاع‌رسانی و تقویت بینش سیاسی مردم، رابطه مردم با انقلاب و حاکمیت را محکم‌تر کرده و این بخشی از این وظیفه مهم بر عهده مبلغان دینی و روحانیت است.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان انجام شد، با بیان اینکه کتاب محور دانایی و آگاهی است، بیان کرد: هر میزان دانایی محوری گسترش پیدا کند و به آگاهی مردم افزوده شود، رشد و تعالی جامعه نیز ارتقاء یافته و این یکی از معجزات پیامبر اسلام(ص) بود.

شریعتی، با بیان اینکه افزایش دانایی و آگاهی مردم سبب تقویت و ارتقا فهم جامعه می‌شود، گفت: هرچه جامعه آگاه‌تر باشد توسعه‌ نیز پیشرفته‌تر می‌شود و بالعکس اگر دانایی و آگاهی در جامعه وجود نداشته باشد علم، فنّاوری و کارآفرینی رخ نمی‌دهد.

استاندار خوزستان، یکی از علت‌های پیروزی انقلاب را آگاهی مردم دانست و به نقش کتاب و مطالعه در ارتقاء دانایی جامعه اشاره کرد.

وی در پایان با بیان اینکه، راه مقابله با تهدیدهای فکری دشمنان ارتقاء سطح دانش است، گفت: اطلاع‌رسانی و تقویت بینش سیاسی مردم، رابطه مردم با انقلاب و حاکمیت را محکم‌تر کرده و این بخشی از این وظیفه مهم بر عهده مبلغان دینی و روحانیت است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha