جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام مبلغین رضوانشهر

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مبلغین مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها خواهران رضوانشهر برای تبیین دستاورد های ۴۰ ساله انقلاب در مدارس دخترانه این شهرستان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان، همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مبلغین مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها رضوانشهر برای تبیین دستاورد های ۴۰ ساله انقلاب در مدارس دخترانه این شهرستان حضور یافتند.

خانم امامی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران رضوانشهر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به اعزام مبلغ در ایام دهه فجر به مدارس شهرستان رضوانشهر، گفت: گفتمان های دینی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر اجرایی شد حول دو محور «تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب» و «حجاب و عفاف» بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها در ادامه خاطرنشان کرد: مخاطبین این برنامه دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان رضوانشهر و خانواده های آنها هستند و طی آن مبلغین حوزه علمیه خواهران از طریق تهیه و پخش پاور پونت، وضعیت کشور عزیزمان در زمینه های مختلف، در قبل و بعد انقلاب را مقایسه ، و دستاوردهای عظیم ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان و خانواده های آنها به تصویر کشیدند .

لازم به ذکر است این گفتمان ها از 8بهمن شروع و تا چهارشنبه 24 بهمن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha