جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، یکی از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را افزایش سطح معلومات عمومی جامعه دانست و گفت: هرچقدر تعداد و کیفیت برگزاری نمایشگاه‌های کتاب افزایش یابد، به‌مراتب سرانه مطالعه مردم نیز افزایش می‌یابد؛ چراکه برگزاری نمایشگاه با افزایش مطالعه مردم ارتباط مستقیم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان انجام شد، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: دشمنان در طول چند ماه اخیر، تمام تلاش خود را انجام دادند که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار نشود و با اطمینان بیان می‌کردند که انقلاب ایران به پله چهلم نمی‌رسد، اما به کوری چشم آن‌ها، امروز ملت ایران غرق در شور ایام‌الله دهه مبارک فجر هستند.

وی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان خوزستان را یکی از ثمرات انقلاب برشمرد و بیان کرد: برگزاری هر نمایشگاه دستاورد و بیانگر یک تلاش بزرگ جمعی است که این نمایشگاه کتاب نیز نشان‌دهنده تلاش‌های علمی و مجاهدت‌های فکری مردان و زنان متفکر و اهل‌قلم است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن‌زاده، یکی از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را افزایش سطح معلومات عمومی جامعه دانست و تصریح کرد: هرچقدر تعداد و کیفیت برگزاری نمایشگاه‌های کتاب افزایش یابد، به‌مراتب سرانه مطالعه مردم نیز افزایش می‌یابد؛ چراکه برگزاری نمایشگاه با افزایش مطالعه مردم ارتباط مستقیم دارد.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه تقویت بنیه‌های فکری جامعه از طریق کتاب، رسانه و شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، گفت: فضای مجازی با همه ویژگی‌های مثبت یا منفی آن یک رقیب جدی برای کتاب است که در صورت استفاده درست از آن می‌تواند مکملی برای افزایش سرانه مطالعه باشد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha