پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جنتی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، با تأکید بر حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همانطور که ملت ایران در صحنه‌های حساس سیاسی کشور حضوری چشمگیر داشتند امسال نیز پرشورتر از سال‌های قبل با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: هر آنچه داریم از عزاداری‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فاطمه زهرا (س) و شهدا داریم.

وی، حرکت در مسیر اهل‌بیت (ع) را از مهم‌ترین آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: علیرغم  تمام موانع طی 40 سال گذشته انقلاب اسلامی ایران روزبه‌روز پویاتر و سرزنده‌تر شده است.

حجت‌الاسلام جنتی، به نقش روحانیون و حوزه‌های علمیه در تبیین فرهنگ فاطمی اشاره کرد و گفت: همان‌طور که روحانیون و حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش محوری داشتند در مقطع فعلی نیز باید مردم را نسبت به بزرگ‌ترین شعار «هیهات مناالذله» حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیش‌ازپیش آگاه کنند.

وی، به سبقه دینی و فرهنگی دارالمؤمنین کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور بسیار پرشور مردم این شهرستان در مناسبت‌های دینی، خصوصاً در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) نشان‌دهنده علاقه‌مندی آن‌ها به تشییع و ائمه اطهار (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان زنجان تصریح کرد: همان‌طور که مردم به رهبری روحانیون 40 سال با شعار «هیهات من الذله» بر تمام مشکلات غلبه کرد، قطعاً 40 سال‌های بعد نیز با جدیت بیشتری انقلاب را تا رسیدن به دست حضرت مهدی (عج) به جلو خواهند برد.

وی، با تأکید بر حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: همان‌طور که ملت ایران درصحنه‌های حساس سیاسی کشور حضوری چشمگیر داشتند امسال نیز پرشورتر از سال‌های قبل با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha