پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کعبی ، در آیین تجدید بیعت نیروهای مسلح خوزستان با آرمان ولایت‌فقیه

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را ثمره قیام فاطمی دانست و گفت: انقلاب اسلامی آغازی بر پایان مناسبات ظالمانه و استکبار در رهبری انسان معاصر و آغازی برای حکومت صالحان در سطح جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مراسم تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان‌های انقلاب اسلامی، با اشاره به تلاقی ایام شهادت حضرت زهرا و دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ثمره قیام فاطمی، نفی وابستگی و استبداد و خودکامگی است.

وی با اشاره به فداکاری حضرت زهرا(س) در راه ولایت، بیان کرد: وقتی مسیر اسلام پس از رحلت پیامبر دچار انحراف و خطا شد، برای تبیین منشور اسلام، ولایت، افشای چهره منافقان و دفاع از ولایت امیرالمؤمنین قیام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی، راز ماندگاری اسلام را قیام حضرت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: اگر قیام حضرت زهرا(س) در آن شرایط نبود؛ مسلمانان به دوران جاهلیت قبل از اسلام برمی‌گشت و امروز خبری از اسلام ناب محمدی(ص) نبود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ایران را محور اقتدار امت اسلام خواند و گفت: این اقتدار در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهیدان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: مأموریت انقلاب اسلامی احیای اسلام ناب محمدی بر پایه آموزه‌های مکتب اهل‌بیت، بازسازی دوباره امت اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی بر اساس اسلام و بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشریت و تحقق صلح و امنیت بر پایه عدالت در سراسر عالم است.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی، با بیان اینکه انقلاب سال 57 آغازی بر پایان هژمونی ابرقدرتی غرب بود، گفت: انقلاب اسلامی آغازی بر پایان مناسبات ظالمانه و استکبار در رهبری انسان معاصر و آغازی برای حکومت صالحان در سطح جهان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تبریک سالروز تجدید بیعت همافران ارتش با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۹ بهمن سال ۵۷، خاطرنشان ساخت: نیروهای مسلح ما در ۴۰ سال اخیر نماد اقتدار، عزت و افتخار ایران اسلامی بوده و امنیت کشور حاصل رشادت‌های آن دلیرمردان است.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی، با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جهان منحصر به فرد هستند، اظهارداشت:  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از اقتدار، استقلال، عزت و فرماندهی کل قوای هوشمند و حکیم حاضر در صحنه با عزم و اراده بالا برای تحقق مأموریت‌های سخت برخوردار بوده و این مهم به برکت انقلاب اسلامی است.

وی در پایان نیروهای مسلح را نماد نفی وابستگی خواند و تصریح کرد: قبل از انقلاب نیروهای مسلح و ارتش ایران کاملاً وابسته به غرب بودند، اما امروزه پیشروی انقلاب در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی مرهون اقتدار نیروهای مسلح با تکیه‌بر دانش نظامی نخبگان داخلی است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha