جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرس مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن

حوزه/مدرس مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها بندرترکمن گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ مهمترین رویداد سیاسی قرن در منطقه و جهان بود، بعد از گذشت ۴۰سال از انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای فراوانی در حوزه بانوان و خانواده در کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، اشرف قانعی زارع، به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع مربیان پایگاه های شهری و روستایی شهرستان بندرترکمن بیان کرد: رویدادهای عظیم با دستاوردهای بزرگ، برای ملت ایران همچنان در حال رویش و ثمردهی است.

وی پیشرفت در زمینه بهداشت، خدمات آب، برق، گاز در روستاها و شهرها را از نعمات و دستاوردهای انقلاب برشمرد و ادامه داد: بزرگترین نقش زن از خودگذشتگی است که درس هایی را در درون خود دارد و می توان به محبت مادرانه و عشق همسرانه  اشاره کرد.

مدرس حوزه علمیه گرگان افزود: این انقلاب برای ملت معرفت دینی، سیاسی و اخلاقی را به ارمغان آورده است، مردم قبل از انقلاب حق هیچ گونه اظهارنظر در مسائل مختلف را نداشتند، به شکرانه این انقلاب، مردم در همه امور زندگی صاحب رای و تصمیم گیری شدند.

قانعی زارع، از دیگر دستاوردهای انقلاب را ارزش نهادن به جایگاه والای زن و هویت بخشی به زن ایرانی دانست و اضافه کرد: از همان ابتدا حضرت امام خمینی(ره) به این هویت احترام والایی گذاشت که باعث رشد این جایگاه شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 57 تنها 35 درصد از بانوان باسواد بودند امروزه نزدیک 90 درصد از بانوان سطح کشور باسواد هستند و برخی نیز در آموزش و پرورش به تدریس مشغولند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha