پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راه‌اندازی پویش «بچه‌های فاطمه، دختران انقلاب»  در اهواز

حوزه/ هیئت باشگاه دانش‌آموزی ترنج، پویشی با عنوان «بچه‌های فاطمه، دختران انقلاب» همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و دهه فجر انقلاب، راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هیئت باشگاه دانش‌آموزی ترنج، واقع در مسجد الغدیر اهواز برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر ذکر مصیبت و عزاداری برای سرور زنان عالم، حجت الاسلام حلوائیان، کارشناس مسائل دینی از تهران، پیرامون ارزش و جایگاه دختر در اسلام و پاسخگویی به سؤالات رایج در این زمینه، مطالبی را بیان کرد.

همچنین در خلال برنامه، مجموعه کلیپ گلواژه های فاطمی که به همت بانوان رسانه باشگاه برای اولین بار تهیه شده بود، به نمایش گذاشته شد و مادران ترنجی نیز همچون همیشه پذیرای مهمانان این محفل باشکوه و نورانی بودند.

بر اساس این گزارش، اعضای باشگاه دانش‌آموزشی ترنج، در بخشی از این مراسم، پویشی ویژه دختران نوجوان اهوازی با شعار «بچه‌های فاطمه، دختران انقلاب» راه‌اندازی کردند.

در این راستا، مسئول باشگاه دخترانه ترنج، در رابطه با پویش «بچه‌های فاطمه، دختران انقلاب»، به خبرنگار ما گفت: پویش «بچه‌های فاطمه، دختران انقلاب» امروز با اهدای گلدان به دختران نوجوان آغاز و تا قرار دوم ترنجی‌ها یعنی ۹ اسفند و ولادت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نحوه اجرای این پویش، بیان کرد: دختران در این روز به نیابت از حضرت زهرا(س) گلدان‌هایی کوچک را به مادرانشان هدیه کرده و تصاویر آن را برای ما ارسال می‌کنند. البته ما نیز آن‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha