پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ حضور حماسی مردم کاشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ۲۲ بهمن ماه را باید روز به ثمر نشستن خون شهدا و ایثارگری امام خمینی (ره) و علما در مبارزه با دیکتاتوری و خفقان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، سرتیپ ابوالفضل برزگری، در نشستی با مدیران و روحانیون شهرستان قروه ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماه، اظهار داشت: یکی از مهمترین روزهای تاریخ پرافتخار این میهن و مملکت، یوم الله 22 بهمن ماه می باشد که این روز برای هر ایرانی مومن و وطن دوستی مایه مباهات است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با اشاره به روز نیروی هوایی و دیدار همافران با امام راحل در سال 57 گفت: هنگامی که ارتش و نیروی هوایی به صفوف انقلابیون پیوستند ستونهای پوشالی شاه مخلوع از هم پاشید.

این مقام نظامی ادامه داد: بی شک پیوستن ارتش و دیگر نیروهای مسلح به مردم باعث ورود قیام ملت ایران به مرحله جدیدی از مبارزات خود گردید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: روز 22 بهمن برای همه ما روز تجدید بیعت با امام راحل، مقام معظم رهبری و آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: 22 بهمن ماه را باید روز به ثمر نشستن خون شهدا و ایثارگری امام خمینی (ره) و علما در مبارزه با دیکتاتوری و خفقان عنوان کرد.

سرتیپ برزگری در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز دشمنان با تشدید تحریم های خود به دنبال مایوس کردن مردم از این ملت و نظام هستند در حالی که خود دشمنان به خوبی می دانند که ملت ایران به این آسانی های در مقابل خواسته های نامشروع و غیرانسانی آنان سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار داشت: حضور پرشور و چشمگیر ما در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخی به یاوه گویی ها و زیاده خواهی دشمنان این مملکت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha