شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن هویت ناب اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: قیام، ایثار و از جان گذشتگی ملت ایران در ۲۲ بهمن به ثمر نشست از همین رو باید این روز را روز افتخار و مباهات ملت آزاد و انقلابی ایران عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن 22 بهمن ماه، روز جشن ملی ایرانیان، اظهار داشت: 22 بهمن روزی ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب این ملت و نظام است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه 22 بهمن هویت ناب اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: قیام، ایثار و از جان گذشتگی ملت ایران در 22 بهمن به ثمر نشست از همین رو باید این روز را روز افتخار و مباهات ملت آزاد و انقلابی ایران عنوان کرد.

این استاد حوزوی ادامه داد: امسال هم این روز تاریخی برای ملت ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، از یک سو دستگاه های تبلیغاتی دشمنان سم پاشی های فراوانی علیه ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران انجام می دهند و همین اینکه دشمنان آزادی و استقلال امید بسیاری به عدم حضور مردم در این روز تاریخی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه ملت ایران 40 سال است که دست رد به سینه استکبار زده است، گفت: ملت ایران در تمام آزمون های ملی سربلند بیرون آمده است و شک نداشته باشید که فردا هم ملت ایران به ویژه مردم با بصیرت و انقلابی استان کردستان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه گویی های آمریکا و ترامپ را خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری در سخنان خود با تقدیر از حضور خوب و بی نظیر مردم این خطه در جشن های دهه فجر امسال افزود: امسال هم روحانیون و طلاب کردستان اعم از اهل سنت و اهل تشیع حضوری دوباره برای تجدید بیعت با آرمانها امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار داشت: فردا حماسه ای دیگر در راه است، فردا دوباره یاس و ناامیدی را در چهره های عبوس استکبار و صهیونیسم خواهیم دید.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که ملت ایران به ویژه مردم کُرد کردستان فردا با حضوری تاریخی و پرشور چشم جهانیان را به سمت ایران اسلامی معطوف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha