شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه کردستان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه از عموم مردم این استان برای حضوری ماندگار و غرورآفرین در این جشن ملی دعوت به عمل آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حوزه علمیه استان کردستان با صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن ماه، ضمن تبریک این روز از اقشار مختلف مردم این استان برای حضور در راهپیمایی تاریخی این روز دعوت کرد:

در بیانیه حوزه علمیه استان کردستان می خوانیم:

نهال تنومند انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سال وجود با برکت خود همواره با سایه ‌سارش چتر همدلی، همگرایی و همزبانی همراه با عزت، شرف و اقتدار را به ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی گسترانده است، و امروز در جشن سالروز این انقلاب نوپا بذر این درخت تناور که به دست امام خمینی (ره) رهبر آزاده و بنیانگزار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در خاک پاک ایران اسلامی کاشته شده است، در سرزمین های اسلامی سراسر جهان در حال نشو و نما بوده و بسیاری از ملل مستضعف جهان با تأسی از انقلابی گری امام راحل (ره) تلاش می کنند تا از زیر یوغ استعمار جهانی بیرون آمده و ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی ایران در کشور خود باشند.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه هاست و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی و... مرزهای دانش را درنوردیده است و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این 4 دهه پر از افتخار می باشد.

با این وجود باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباس رنگین و فریبنده ای دام های بیشماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی 40 سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام  جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است.

زیبنده است تا در روزهای پر خاطره ای که یادآور رنج ها و شکنجه های جوانان برای رسیدن به این روز آرمانی و رویایی است بیش از گذشته شکر گذار این پیروزی بزرگ بوده و با حضور گسترده در صحنه های انقلابی همچون یوم الله 22 بهمن ماه ضمن تأیید راه شهیدان و تحکیم دستاوردهای انقلاب با همان روحیه انقلابی پاسدار خون شهیدان و همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه باشیم. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha