جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شبستری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شبستری گفت: حضور در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن لبیک گفتن به حضرت زهرا (س) است، همه ما باید پشتیبان نظام باشیمکه خون شهدا موجب به وجود آمدن آن شده است و این یک وظیفه شرعی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب اظهار داشت: هر کس که با تاریخ زندگی حضرت زهرا (س) آشنا باشد سوالاتی در ذهن او به وجود خواهد آمد و از جمله سوال‌ها علاقه وافر پیامبر به حضرت زهرا (س) است، که همه کارهای پیامبر اسلام برگرفته از وحی و بدون هوا و هوس است و وقتی از پیامبر درباره فتار خود با حضرت زهرا (س) سوال می‌شود، ایشان جواب می‌دهد که خدای متعال به من چنین دستور داده است.

وی ادامه داد: در روز قیامت منادی ندا می‌کند که هر کس قدمی در راه حضرت زهرا برداشته است، دست این فرد را بگیرید و به بهشت هدایت کنید، تمام کارهای فاطمه (س) که از پیامبر می‌باشد در مسیر رضایت الهی است، امام خمینی (ره) در مورد حضرت زهرا (س) چنین بیان می‌کند، اگر فاطمه زهرا (س) مرد بود حتما پیامبر بود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: یکی از ابعاد وجودی حضرت زهرا (س) حضور در جامعه است، زمانی که می‌بینید ولایت مورد هجوم قرار گرفته و اسلام در خطر است و می‌خواهند ولایت را بین ببرند، دیگر آرام نمی‌نشیند و وارد میدان شده و در مسجد مدینه خطبه‌ای می‌خواند و از ولایت دفاع می‌کند، علم مبارزه بعد از پیامبر به دوش حضرت زهرا (س) بود و این عاملی است که حضرت را به عنوان الگوی جامعه برای مردان و زنان معرفی می‌کند.

وی بیان داشت: اسلام فقط روزه و خمس نیست، حضور در اجتماع و دفاع از ولایت بالاترین مرحله دین است، امروز حضور در راه‌پیمایی 22 بهمن لبیک گفتن به حضرت زهرا (س) است، همه ما باید پشتیبان نظام باشیم و این یک وظیفه شرعی است، نظامی که خون شهدا موجب به وجود آمدن آن شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شبستری تاکید کرد: با وجود توطئه‌ها از بیرون و درون علیه نظام، نظام مقتدرانه ایستاده است، رضا شاه که به ارتش خود می‌بالید در شهریور 1320 وقتی متفقین به ایران آمدند، همه ارتش اسلحه‌های خود را زمین گذاشت وبخشی از کشور تجزیه شد، در هشت سال دفاع مقدس با وجود تحریم‌ها ملت مقاومت کرد و وجبی از خاک کشور را از دست نداد.

وی گفت: مردم ایران در 22 بهمن نشان خواهند داد که پشتیبان این نظام هستند و وعده خدا حق است و این انقلاب به دست حضرت ولی عصر (عج) خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha