پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست بصیرتی حوزه علمیه خواهران رشت

حوزه/ حجت الاسلام اکبرحسینی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: هدف دشمنان از وضع بی سابقه ترین تحریم ها که به «مادر تحریم ها» شهرت پیدا کرد، این است که ملت شریف ایران به ستوه بیایند و با مأیوس شدن از نظام جمهوری اسلامی، از حمایت از آرمان های انقلاب دست بردارند و در کشور به هم ریختگی و آشوب ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گیلان، همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، نشست بصیرتی گفتمان انقلاب به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب و با عنوان «انقلاب اسلامی؛ تهاجم فرهنگی و جنگ نرم» با سخنرانی حجت الاسلام سید میرشمس اکبرحسینی در مدرسه علمیه خواهران زینبیه(س) رشت برگزار شد.

حجت الاسلام اکبرحسینی در این نشست ضمن اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: هدف دشمنان از وضع بی سابقه ترین تحریم ها که به «مادر تحریم ها» شهرت پیدا کرد، این است که ملت شریف ایران به ستوه بیایند و با مأیوس شدن از نظام جمهوری اسلامی، از حمایت از آرمان های انقلاب دست بردارند و در کشور به هم ریختگی و آشوب ایجاد شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر ضرورت نگاه بصیرتی طلاب به مسائل اظهار کرد: توجه به سیر جریانات انقلاب اسلامی بسیار مهم است. ما باید از حواشی فاصله بگیریم تا برخی از جریانات پیش آمده ما را گمراه نکند و از هدف اصلی که انقلابی با محتوای اسلام و جمهوریت است دور نشویم.

وی در ادامه حضور حداکثری و آگاهانه مردم در صحنه را مسأله ای اساسی دانست و خاطرنشان کرد: ما نباید بخاطر مشکلات موجود از خودمان ضعف نشان بدهیم. علت مشکلات و ناکارآمدی ها باید برای مردم شرح داده شود تا برخی از جریانات با شیطنت این ضعف ها را به پای نظام ننویسند.

حجت الاسلام اکبرحسینی در پایان با اشاره به دستاورد های بی نظیر جمهوری اسلامی گفت: کشور عزیز ما علی رغم همه مشکلات و توطئه ها، در عمر با برکت ۴۰ ساله خود موفقیت هایی متعددی را در عرصه های مختلف به دست آورده است که در دنیا بی نظیر و کم نظیر است. موفقیت های کشور باید برای مردم تبیین و روشن شود و مقام معظم رهبری هم بیان دستاوردهای انقلاب را موضوع بسیار مهمی قلمداد کردند که برای این امر نقش صدا و سیما و همچنین طلاب و مبلغین می تواند بسیار تاثرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha