پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر نیازمند

حوزه/ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و همزمان با دهه مبارک فجر، نشست بصیرتی با حضور دکتر محسن نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس استان در مرکز تخصصی ریحانة النبی(س) حوزه علمیه خواهران رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گیلان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و همزمان با دهه مبارک فجر، نشست بصیرتی با حضور دکتر محسن نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس استان در مرکز تخصصی ریحانة النبی(س) حوزه علمیه خواهران رشت برگزار شد.

محسن نیازمند در جمع طلاب و اساتید مرکز تخصصی ریحانه النبی(س) ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: حضرت امام(ره) مسیر انقلاب اسلامی را مسیر وعده داده شده خداوند متعال می دانستند که زمینه و مقدمه ی ظهور حضرت ولیّ‌عصر ارواحنا له الفداء می باشد.

وی با اشاره به سختی های انقلاب ادامه داد:  شروع مکتب حضرت پیامبر اکرم (ص) نیز با سختی های بی شماری همراه بود که مقاومت ها و مجاهدت های ایشان و اهل بیت علیهم السلام و جمعی از مومنان راستین منجر به سپری شدن بسیاری از مشکلات شد. امروز ما نیز باید در این مسیر مقاومت کرده و بر یقین خود بیفزاییم.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان حفظ ویژگی های اصیل انقلاب را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با مشاهده تاریخ ۴۰ ساله جمهوری اسلامی مشاهده می کنیم هرجایی که با رویکرد انقلابی وارد شدیم پیروز شده ایم و باید با ورود جریان رویکرد لیبرالیک در این کشور مقابله کنیم.

دکتر نیازمند در پایان با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی آن تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان خود اشاره فرمودند، چهل سالگی جمهوری اسلامی دوران عقب‌گرد انقلاب نیست بلکه دوران پختگی و نشاط انقلاب است. لذا با توجه به شرایط و فشارهای اقتصادی کنونی طلاب باید تا با تامل و درک دقیق فرمایشات مقام معظم رهبری، پاسخگوی دغدغه ها و نیازهای مردم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha