جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعلام کرد: فردا روز شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بیانیه‌ای از عموم مردم خوزستان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است؛ یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت  چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

حضـور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری شده همچون سال‌های گذشته سیمای شهرها و روستاها در سراسر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی، راهپیمایی «یـوم‌الله ۲۲ بهمـن» است که به‌صورت یکپارچه و هم‌زمان، در بیش از یک هزار شهر، شهرستان و بیش از ۱۰ هـزار روستا در سراسر کشور و در تهران با سخنرانی ریاست محترم جمهوری برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمـن‌ماه ۱۳۹۷ همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که هم‌زمان با خیابان‌های و میادین اصلی و مسیرهای اعـلام‌شده، مردم گران‌قدر ایران اسلامی با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نژادی همه یک‌صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

مردم  همیشه در صحنه و بصیر ایـران اسلامی صبح دوشنبه ، به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور و در اهواز از  ساعت ۹ صبح از خیابان مولوی به سمت پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی و چهارراه آبادان راهپیـمایی خود را برگزار خواهند کرد.

شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ و آگاه ایـران اسلامی و تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان‌های انـقلاب اسلامی دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور حماسی ، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌ماه ، «شـکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمایند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha