پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طباطبایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمن امسال گفته است ما نمی گذاریم مردم ایران چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن بگیرند ولی امسال شاهد حضور گسترده تر و دشمن شکن مردم در راهپیمائی عظیم ۲۲ بهمن خواهیم بود و زخم پوزه به خاک مالیده دشمنان انقلاب دوباره تازه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با تبریک 22 بهمن و آغاز دهه پنجمن انقلاب اسلامی و با بیان اینکه مردم می دانند که امسال نسبت به سال های دیگر متفاوت است، اظهار داشت: ما باید نعمت خدا را متذکر باشیم و یادآوری کنیم، خداوند متعال در آیات متعدد قرآن کریم می فرماید نعمت های خدا را یادآوری کنید و هر سال یک مرتبه، باید نعمت انقلاب را گرامی بداریم.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی برای برگزار نشدن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: دشمن امسال مانور آمده است و گفته است ما نمی گذاریم مردم ایران چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن بگیرند ولی امسال شاهد حضور گسترده تر و دشمنشکن مردم در راهپیمائی عظیم 22 بهمن خواهیم بود و زخم پوزه به خاک مالیده دشمنان انقلاب دوباره تازه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: دشمنان ما فکر می کنند که با جنگ نرم و فرهنگی و تحریم ها می توانند ما را از انقلاب جدا کنند اما باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان بفهمانیم که نمی توانند ما را از انقلاب اسلامی جدا کنند تا مأیوس شوند.

وی با بیان اینکه حکومت ما اسلامی است و جشن های ما جشنی خارج از حدود الهی نباید باشد، عنوان کرد: انقلاب ما انقلابی درونی و الهی است و یکی از مبانی دین ما این است که زیر سلطه اجانب نباشیم و تا زمانی که زنده هستیم باید انقلابی بمانیم و انقلابی گری کنیم و فرزندانمان را بر ضد استکبار جهانی تربیت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha