پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۲۲ بهمن

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی، در پیامی مشترک از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، با صدور پیام مشترکی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کردند تا با حضور در این راهپیمایی بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به جهانیان اعلام کنند.

در متن این پیام آمده است:

طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوید بخش استمرار مقتدرانه و با ثبات نظام جمهوری اسلامی و بیانگر عزم و اراده آهنین ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار است.

ملتی که با رهبری ‌های داهیانه پیر و امام خویش بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را درهم کوبیدند و پیروزی حق بر باطل را فریاد زدند.

دهه فجر و یوم ‌الله 22 بهمن تجلی شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده کشورمان در گسستن زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر و پیمودن گام‌های خودکفایی برای توسعه ایران عزیز است.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوافضا، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، تکنولوژی‌های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و استقلال و خودکفایی را برای این مرزو بوم به ارمغان آوردند.

در سالی که به نام تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در شرایطی که دشمن با حربه اقتصادی و هدف قرار دادن تولید و معیشت مردم و تضعیف روحیه امید، در صدد ضربه زدن به نظام برآمده، ملت همیشه در صحنه با آگاهی و بصیرت و با پیروی از فرامین و رهنمود های روشنگرانه مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و اقتدار و توجه ویژه به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی طی خواهند کرد.

اینجانبان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی به جهانیان اعلام کنند.

راهپیمایی 22 بهمن فردا ( دوشنبه) همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha