جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۲۲

حوزه/مسئولان استان یزد از مردم این استان برای حضور باشکوه و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، در آستانه فرارسیدن آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران اقشار مردم با صدور بیانیه های مختلف آمادگی خود را همچون گذشته برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی آورده است: 22 بهمن امسال یکی از داغترین و باشکوه ترین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است و در چهلمین سالروز انقلاب گویی شهیدان تاریخ آمده اند تا پیمان نامه خونین خود که از ظلم ظالمان و ستم مستکبران و با خون سرخ شهدای کربلا سرخ رنگ شده است برای تجدید عهد و میثاق به ما ونسل های امروز عرضه نمایند.

وی تأکید کرد: امسال بر همه اقشار مختلف مردم فرض است که در صفوفی به هم فشرده و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمایند و چون سال های گذشته ندای یکپارچگی و وحدت سر دهند تا ان شاالله این آخرین ترفند استکبار جهانی و تحریم های آنان خنثی شود و ملّت همچنان سربلند از امتحانات الهی بیرون آید.

محمدعلی طالبی استاندار یزد هم در اولین پیام خود به مردم دارالعباده یزد تصریح کرد: راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن ماه، به ویژه در سال بلوغ انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب، نمادی روشن و پیامی محکم است که می تواند به عالی ترین شکل، همایشی عظیم از وحدت، همبستگی، اقتدار و انسجام ملی ملت شجاع ایران اسلامی را در برابر دید جهانیان به نمایش گذارد.

مجمع نمایندگان استان یزد هم در بیانیه ای آورده است: در چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب، مردم ایران در برابر ترفندها و نقشه های دشمنان با حضوری گسترده تر و عزمی مصمم تر حضور خواهند یافت و مردم از پیام های تهدید آمیز دشمنان هراسی ندارد و کفر جهانی نمی تواند با تهدیدها، اراده ملت شکست ناپذیر را سست کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha