جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، گفت: از همه ملت ایران به‌ویژه امت شهیدپرور خوزستان، درخواست می‌کنم که منسجم و استوار با حضور پرشورشان در راهپیمایی فردا بار دیگر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی را اعلام بدارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: علی رقم همه توطئه‌ها، تهدیدها و تهاجم‌های گوناگونی از سوی دول استکباری و زیاده‌خواه به‌ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل، چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرا رسیده و ملت ایران فردا این روز باشکوه را جشن خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: در 40 سال اخیر، آن چیزی که چشم‌ها را به خود خیره کرد، از یک طرف آرمان‌های بزرگی بود که امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی را معماری کرد و از سوی دیگر، فداکاری و جان‌فشانی‌های امت اسلامی در دفاع از آرمان‌های رهبر خود بود که پای در عرصه دفاع از آن گذاشته و مجاهدانه تلاش کرده و مردانه ایستادند.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه کاستی‌ها و فشارهای اقتصادی در کشور مشهود است اما مردم از انقلاب خود دست بر نمی‌دارند، گفت: امروز علارقم برخی از کاستی‌ها و فشارهای اقتصادی، همه مردم شاهد هستند که پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن، ایران را به یکی از قدرت‌های برتر جهانی تبدیل کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، به برخی از دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امروز آسمان و زمین ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌ها و زمین‌ها در جهان بوده و علاوه بر آن نیز در عرصه‌های مختلف علمی، پیشرفت‌های خیره‌کننده جوانان ایرانی، توجه جهانیان را به خود معطوف کرده است.

وی، 22 بهمن را سرآغاز حکومت الله بر زمین دانست و تصریح کرد: ۲۲ بهمن ۹۷ در حالی فرا رسیده که امام خمینی(ره) در دوران پایانی عمرشان تأکید کرده بودند «پیروزی ۲۲ بهمن‌ماه، در واقع سرآغاز حکومت الله بر زمین بوده و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب حضرت حجت(عج) است».

امام جمعه موقت اهواز، تصریح کرد: امروز زمان تجدیدعهد با امام راحل(ره) و امام حاضر یعنی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و همچنین تجدید بیعت با شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، و شهدای عملیات ترور منافقین فرا رسیده است. شهدا خون خود را تقدیم کردند که انقلاب اسلامی بماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، ادامه داد: اگر شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای عملیات ترور منافقین، بر عهد خود با امام نمی‌ماندند، امروز خبری از انقلاب اسلامی نبود؛ به همین دلیل یکی از رمزهای اصلی ماندگاری انقلاب ایران ایستادگی شهدا بر عهد خود و همچنین استوار بودن ملت در دفاع از خون و آرمان شهدا و امام شهیدان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مردم عزیز ایران، صبح فردا پرشور، منسجم با قدرت و اقتدار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و با حضور گرمشان مشت محکمی بر دهان و سینه استکبار جهانی زنند.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان گفت: از همه ملت ایران به‌ویژه امت شهیدپرور خوزستان، علی‌الخصوص عشایر غیور عرب، لر و بختیاری درخواست می‌کنم که إن شاءالله منسجم و استوار با حضور پرشورشان در راهپیمایی فردا بار دیگر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی که به تعبیر امام خمینی(ره) نظام امام زمان(عج) است، اعلام بدارند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha