پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی و انقلاب را از بین ببرند و حتی برای براندازی نیز وقت مشخص نمودند، اما این انقلاب به پشتوانه اهل‌بیت(ع) و استقامت مردم به چهل‌سالگی رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه‌ای  در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) گفت: حضرت زهرا سلام‌الله علیها، صاحب آیات متعددی از قرآن کریم است که در بعضی از آیات مثل آیه تطهیر با دیگر حضرات معصومین به‌صورت مشترک و در بعضی از آیات مثل آیات سوره کوثر که مختص ایشان است.

وی افزود: دشمنان رسول خدا در زمان حیات مبارک ایشان فکر می‌کردند که پیامبر(ص) فرزند پسر ندارد، بعد از رحلتشان رسالت و مکتبش نیز به فراموشی سپرده خواهد شد، دوباره رسم و آیین جاهلی احیا می‌شود و بساط دین اسلام برچیده می‌شود، لذا شروع به شایعه‌پراکنی کردند و این شبهه با سرعت تمام پخش شد و عده‌ای از مسلمانان نیز گرفتار این شایعه دشمن شدند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: رسول خدا در مقابل این فتنه‌انگیزی و شایعه عکس‌العمل نشان دادند و خداوند نیز با نزول سوره کوثر تمامی اهداف دشمن را خنثی نمودند، خداوند خطاب به دشمنان آن‌ها را ابتر نامید و امروزه نیز کاملاً مشهود است که تمام عالم به قداست بانوی دوعالم معترف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تکیه‌ای تأکید کرد: همیشه شایعه و شایعه‌سازی در طول تاریخ وجود داشته و همیشه شایعه اثر منفی خود را در جامعه گذاشته است، لذا مؤمنان باید همانند کوه در مقابل شایعه استوار باشند و ایمان مستحکم، خداباوری، عقاید پولادین و دین‌داری واقعی بهترین موانع در مقابل شایعه است.

وی یادآور شد: دین‌داران واقعی در مواقع حساس و امتحانات الهی و در فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها مشخص می‌شوند؛ استقامت در برابر فتنه‌های دشمنان مستلزم استقرار ایمان واقعی و عقاید مستحکم و خداباوری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تکیه‌ای در ادامه گفت: در حوادث گوناگون تاریخی در زمان اهل‌بیت(ع)، هم کفار و هم منافقان در برابر اهل‌بیت(ع) صف‌بندی می‌کردند؛ خطر منافقان بیشتر از کفار است و امروزه نیز خطر منافقان داخلی بسیار بیشتر از دشمنان خارجی است که باید مواظب بود.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: بااینکه دشمنان نبی گرامی اسلام خیال می‌کردند رسول خدا ابتر است و با رحلتش، رسالتش نیز از بین خواهد رفت اما امروزه می‌بینیم حضرت زهرا سلام‌الله علیها، الگو و اسوه حسنه برای تمامی زنان عالم است و تمام اهل‌بیت(ع) افتخار می‌کنند به مادری همچون بانوی دوعالم و ایشان را به‌عنوان مقتدا و الگو معرفی می‌نمایند.

وی تأکید کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها، فرزندانی همچون امام حسن، امام حسین و حضرت زینب علیهم السلام تربیت‌کرده‌اند که هرکدامشان در عالم نظیر ندارند و این هست معنای کوثری که خداوند به رسول خدا وعده داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تکیه‌ای یادآور شد: امروزه نیز دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی و انقلاب را از بین ببرند، حتی برای براندازی نیز وقت مشخص نمودند ،اما این انقلاب به پشتوانه اهل‌بیت(ع) و استقامت مردم به چهل‌سالگی رسید و دشمنان این انقلاب جرئت دست‌درازی و حمله نظامی به ایران ندارند و امثال اسرائیل ترس محو شدن از روی کره زمین را دارند.

وی در پایان گفت: سربازان اسلام و انقلاب در همه جای منطقه حضور دارند و هزاران موشک نقطه زن آماده شلیک به سمت دشمنان بوده و احدی جرئت تکان خوردن ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha