شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبادی مجلس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اهمیت شعار مرگ بر آمریکا، گفت: اگر شعار «مرگ بر آمریکا» نگوییم شاید خوابمان ببرد؛ شعار«مرگ بر آمریکا» شعار بیداری است، این شعار به معنای مرگ بر استبداد و مرگ بر استعمار است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به شکوه و عظمت دوباره مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد:دشمنان با تهدیدها و تحریم‌ها خواستند مردم از حاکمیت فاصله بگیرند و نتوانند چهلمین سالگرد انقلاب را جشن بگیرند و ایران اسلامی دچار فروپاشی شود؛ ولی امروز مردم با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر خار چشم دشمنان شد و شیطان بزرگ را ناامیدی کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی یک انفجار نور بود و دشمنان با این خواب و خیال که انقلاب اسلامی به چهل سالگی نمی‌رسد و شکست می‌خورد، خود را امیدوار نگه داشتند، اما تیرشان به سنگ خورد و امسال دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را دیدن و ان شاءالله این پرچم اسلام توسط مقام معظم رهبری به دست مبارک صاحب الزمان مهدی (عج) سپرده خواهد شد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند "آمریکا شیطان بزرگ است"خاطر نشان کرد: آمریکا از زمان گذشته تاکنون انواع جنایت‌ها را بر سر ایران و تمام مسلمانان و مردم مستضعف جهان انجام داده و گروه‌های تروریستی القاعده و داعش را به وجود آورده، تا امت اسلامی را تضعیف کند و این نشانگر شیطانی بودن دولت آمریکاست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صهیونیستی نیز را غده سرطانی دانست و تصریح کرد: سالهاست، کشور غاصب صهیونیست به کمک آمریکا در منطقه جنایت های هلناکی انجام میدهد، به طوری که هر ساله کودکان و مسلمانان زیادی کشته می شوند و سازمان حقوق بشر که زیر سلطه آمریکا است، سکوت کرده و تا می تواند به این غده سرطانی کمک می کند.

شعار«مرگ بر آمریکا» شعار بیداری و شعار هر مظلوم است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بابیان اهمیت شعار مرگ بر آمریکا خاطرنشان کرد: تا وقتی این روحیه استعماری در آمریکا وجود دارد شعار «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر شرارت‌ها و مرگ بر خباثت‌ها گفته می‌شود و وقتی که آمریکا یک کشور معمولی شد و رفتارهای معمولی داشت و به دنبال زورگویی نباشد، ما نیز در این شعار تجدیدنظر خواهیم کرد.
 

وی ادامه داد: اگر شعار «مرگ بر آمریکا» نگوییم شاید خوابمان ببرد؛ شعار«مرگ بر آمریکا» شعار بیداری و شعار هر مظلوم است، این شعار به معنای مرگ بر استبداد و مرگ بر استعمار است.
 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شعار باید همیشه گفته شود تا کسانی که خواب هستند نیز بیدار شوند، تاکید کرد: باید در بستن قراردادهای بین المللی دقت و تجدید نظر کرد، چرا که نمی شود، روی پیمان غرب بخصوص آمریکا اعتماد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی راهپیمایی 22 بهمن را جهاد برای خدا عنوان کرد و افزود: آثار و پیام بین المللی راهپیمایی 22 بهمن از همین الان مشخص است و آن نا امیدی دشمن و گسترش بیداری مردم جهان.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha