جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

 حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مهمترین پیام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال این بود که این ملت در هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

​به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال هم به مانند سالهای گذشته ملت ایران افتخار آفریدند و نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان ولایت و نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری شگفت انگیز است که در آن مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: البته به جز بیگانگان و دشمنان، همه دوستان انتظار حضور میلیونی ملت ایران را راهپیمایی 22 بهمن امسال را داشتند زیرا این ملت در 40 سال در هر زمان که نیاز بوده است، وارد میدان شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: ملت ایران، ملتی با بصیرت و دشمن شناس هستند و به خوبی حرکات و تحرکات دشمن را زیر نظر دارند و هرگز فریب سخنان و وعده های پوچ و دروغین آنها را نخواهند خورد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان در طول ماه های اخیر برای کمرنگ کردن راهپیمایی مردم ایران تحریم های اقتصادی خود را به شدت افزایش دادند، ولی امروز جواب دندان شکنی از هر ایرانی گرفت.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: مهمترین پیام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال این بود که این ملت در هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha