جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقوی ۴

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اجتماع پرشور ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی پاسخی محکم به یاوه گویی های رئیس جمهور بی ادب آمریکا بود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم خرم آباد گفت: دورد خدا بر شما ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی که با بصیرت همیشگی خود همواره توطئه های دشمنان نظام را خنثی می سازید .

وی با بیان اینکه ملت قهرمان ایران اسلامی همواره با شعار «هیهات مناالذله» به عزت و استقلال روزافزون دست یافته است، افزود: شعار «هیهات مناالذله» شعار مکتب سرخ امام حسین (ع) و شعار رهایی و آزادگی است .

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به ما یاد داد که چگونه مبارزه کنیم، خاطر نشان کرد: ملت غیور ایران اسلامی همچنان مقتدرانه و بابصیرت به مبارزه خود با استکیار و دشمنان نظام ادامه خواهد داد و روز به روز بر پیشرفت و اقتدار نظام خواهد افزود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مردم 40 سال است که با مقاومت جانانه، حافظ انقلاب و ولایت هستند، اظهار داشت: ملت ایران حافظ خون شهدای اسلام و انقلاب است و برای مبارزه با دشمنان از قرآن مدد خواهد گرفت .

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با تاکید براینکه ملت ایران هرگز میدان مبارزه با دشمن را خالی نخواهد کرد، افزود: ملت ایران با الهام از آیات قرآن هرگز از تهدیدهای آمریکا نمی هراسد و همواره در دفاع از اسلام و انقلاب آماده است .

وی با بیان اینکه به دشمن نباید اعتماد کرد گفت: باید مراقب توطئه و نقشه دشمن باشیم و لحظه ای از این هجمه ها غافل نشویم .

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دوام ایران بر پایه سیاست نه شرقی نه غربی استوار است، افزود: آمریکا می خواهد موج انقلاب را مهار کند، اما باید بداند ملت ایران پرچمدار مکتب عاشورا است و هرگز زیر بار ظلم نخواهد رفت .

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به اینکه امام درس استکبار ستیزی به ما داده است، خاطر نشان کرد: آنهایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند، چرا که ما با دین باوری و تبعیت از ولایت بر همه توطئه ها پیروز خواهیم شد .

وی با اشاره به اینکه ملت مقاوم ایران همواره تحریم ها را تحمل خواهد کرد، گفت: ملت با بصیرت و دشمن شناس ایران به تحریم های ایادی استکبار و هم پیمانانش پاسخ خواهد داد و روز به روز مستقل تر و خودکفا تر خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب استوار، شجاع و هوشمندانه جلودار حرکت انقلاب است، افزود: مردم تا پای جان حافظ ارزش های انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدا هستند و امروز بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار ملت افزوده شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در پایان گفت: مردم لرستان همواره ولایی بوده و همیشه غیرت، آزادگی و شهامت مردم این مرزوبوم زبانزد و قابل توصیف بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha