جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عزت الله ضرغامی

حوزه/ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت بی نظیر و تاریخی است که انقلابی مانند آن در دنیا وجود ندارد.

سید عزت الله ضرغامی  در سلسله نشست های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد،با اشاره به چهل سالگی انقلاب اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران در نوع خود در منطقه بی سابقه است به طوری که شاهد هستیم انقلاب های دیگری مانند مصر در سال های اخیر بلافاصله شکست خوردند اما انقلاب اسلامی ایران امروز جشن چهل سالگی خود را برگزار می کند.

وی تصریح کرد: وقتی وقایع این کشورها را می بینیم متوجه می شویم که مسیر انقلاب درست و صحیح بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ملت ایران 40 سال با قدرت و اقتدار در مسیر رهبری و ولایت حرکت کرده و امروز ایران به قله ای رفیع پیشرفت و اقتدار رسیده است.

وی با اشاره به آیه ای از سوره بقره خاطر نشان کرد: در سوره بقره جالوت به عنوان طاغوت زمان سرکشی کرد و از سوی خداوند فرمانده مبارزه با جالوت، طالوت شد.

ضرغامی ابراز داشت: نافرمانی از طالوت در آن زمان موجب شد که عده ای رهبر خودشان را تحت فشار قرار دهند و اساس کار را از بین بردند.

وی افزود: امروز هم شاهد هستیم عده ای از وزرای دولت رهبر را تحت فشار قرار می دهند تا زیر بار پیمان های ننگینی مانند پالرمو و cft برود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از صحبت های خود به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی نعمت بزرگ الهی است که باید به خوبی از آن بهره بگیریم و یک فرصت برای انقلاب است.

ضرغامی ابراز داشت: توصیه ای رهبری هم بر این مهم استوار است که باید بچه های انقلابی حضور جدی در این فضا داشته باشند.

وی ادامه داد: اما این فضا کاملا احساسی و سطحی است و همین موضوع می تواند پاشنه آشیل جوانان باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: عربستان سعودی سیستم عظیم سایبری را راه اندازی کرده است و با هدایت دو ضلع دیگر دشمنان کشور یعنی آمریکا و اسرائیل به صورت گسترده علیه نظام کار می کنند.

وی بیان داشت: همین سیستم سایبری با کمک منافقین طرح های مختلفی را به صورت مقایسه ای بین وضعیت الان و زمان شاهنشاهی به تصویر می کشند و آن زمان را شکوفا معرفی می کنند.

ضرغامی ادامه داد: این درحالی است که اصلا وضعیت کشور در حال حاضر با آن زمان قابل مقایسه نیست به عنوان مثال وضعیت آبادانی روستاها و برق رسانی در همه نقاط کشور با آن زمان قابل مقایسه نیست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha