شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار محمدحسین رجبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس ‌کردستان گفت: مردم ما قهرمان صحنه مبارزه جدّی با استکبار هستند و در تمام برهه‌های حساس پای انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمدحسین رجبی ضمن تبریک به ملت شریف ایران به مناسبت افتخارآفرینی در راهپیمایی امروز، اظهار داشت: مردم ما قهرمان صحنه مبارزه جدی با استکبار هستند و در تمام برهه‌های حساس پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی گفت: تحریم همزاد انقلاب است، چون وقتی با پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا و استکبار در منطقه به خطر افتاد آنها دشمنی خود را از همان زمان آغاز کردند، اما مردم ایران قهرمانانه و در طراز اسلام ایستادگی و مقابله کرده و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، چون بیشترین فشار اقتصادی و تحریم دشمن علیه ایران بوده و مردم این را تنها برای حفاظت از انقلاب، به جان می‌خرند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز، تصریح کرد: این امتیاز مردم کردستان و ایران است که این گونه دشمن را ناامید می‌کنند و این راهبرد و درسی برای تنبیه استکبار و الهام‌بخش برای سایر امت‌ها و به‌ویژه امت اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم امروز آمده‌اند تا بگویند که انقلاب را تنها نمی‌گذارند، به دشمن اجازه نمی‌دهند در سرنوشت آنها دخالت کند و همیشه مثل کوه پشت انقلاب و رهبری می‌ایستند و این بهترین و بزرگترین پیام برای دشمنان ما است.

سردار رجبی افزود: ما به عنوان مسئولان هم باید شرایط مردم را درک کنیم و به دنبال رفع مشکلات معیشت آنان باشیم که این هم با مدیریت درست حل می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: بنده از حضور گسترده مردم در این راهپیمایی تقدیر و تشکر می‌کنم و این را نشانه فهم و درک و اعتقاد آنان به انقلاب اسلامی می‌دانم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: هر چند سپاه در راستای خدمت به مردم اقدامات عام‌المنفعه و زودبازده‌ در مناطق محروم استان انجام می‌دهد، اما باید عنوان کنم که شایستگی این مردم بیشتر است و ما در سپاه برای کمک به این مردم خوب به اندازه وسع و توان اقدام خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha