جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانش یزدی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استان یزد گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است و ضروری است مسؤولان و صاحبان تریبون برای مقابله با یأس پراکنی دشمنان تفاوت های قبل و بعد از انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

فاطمه دانش یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: بانوان یزدی با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر انقلابی بودن و همیشه در صحنه بودن را نشان دادند.

وی افزود: امروز بیش از گذشته باید در مسیر گسترش و تعالی انقلاب گام برداریم و علاوه بر حفظ دستاوردهای گذشته، برای جبران نقاط ضعف و توسعه سایر توانمندی ها نیز با تکیه بر اصل همبستگی و وحدت بکوشیم.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری یزد اذعان کرد: دشمن تلاش دارد فرهنگ، ایده و تفکر جامعه ما را به ایده استکباری خود گرایش دهد و با حیله و نیرنگ مردم را از نظام و انقلاب دور کند که در این عرصه هوشیاری مردمی ضرورت دارد.

دانش یزدی ابراز کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است و ضروری است مسؤولان و صاحبان تریبون برای مقابله با یأس پراکنی دشمنان  تفاوت های قبل و بعد از انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استان یزد اظهار کرد: از سوی دیگر دشمن که از سایر ابزارهای فشار نا امید شده و شکست قطعی خود در برابر ایران را به نظاره نشسته است، اکنون با شیوه تحریم، شکست استقامت ملت ایران را در عرصه اقتصادی هدف قرار داده است که این امر نیز به لطف پروردگار و با وحدت، انسجام، مدارا، ایثار و تسلیم‌ناپذیری و سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری شکست می خورد و دشمنان هیچ گاه به خواسته‌های خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha