پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همسر شهید مدافع حرم علیرضا صفر پور جاجرمی:

حوزه/همسر شهید مدافع حرم علیرضا صفر پور جاجرمی گفت: وقتی پیکرشهید را آوردند، سر از تن ایشان جدا شده بود و نمی خواستیم که فرزندانش بدانند، ولی تنها تقاضای دختر شهید صفر پور دیدن صورت پدر بود؛ حال مخالفین شهدا روی این قیمت بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدرسه علمیه الزهر(س) گنبدکاووس میزبان معلمان و دانش آموزان دوره اول متوسطه دبیرستان معراج و همسر شهید مدافع حرم علیرضا صفر پور جاجرمی، در جشن 40 سالگی انقلاب بود.

خانم کیمنش همسر شهید مدافع حرم "علیرضا صفر پور جاجرمی" در این مراسم بیان کرد: شهید صفر پور هفتمین شهید مدافع حرم در استان گلستان و متولد سال 1345 است که در سال 1395 در شهر تدمور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب بدانند ما همیشه در دفاع از حریم ولایت و امامت آماده هستیم، ما خانواده شهدا برای فدا کردن جان خود لحظه شماری می کنیم.

همسر شهید صفرپور افزود: بیشترین چیزی که من را اذیت می کند، زخم زبان های برخی از افراد است  که می گویند: شما خانواده شهدا به خاطر شهادت همسرتان از طرف دولت و دستگاه های دولتی حمایت مالی می شوید.

وی اظهار کرد: وقتی پیکرشهید را آوردند، سر از تن ایشان جدا شده بود و نمی خواستیم که فرزندانش بدانند، ولی تنها تقاضای دختر شهید صفر پور دیدن صورت پدر بود؛ حال مخالفین شهدا روی این قیمت بگذارند.

همسر شهید صفرپور توضیح داد: ابتدا دوست نداشتم همسرم به سوریه برود، پس از رفتن به سوریه متوجه اشتباه خود شدم که مردم خیلی به افرادی مانند همسر من نیاز دارند، مخصوصا شهید صفرپور که تخصص و تجربه شرکت در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را داشت.

کیمنش تاکید کرد: از شهادت همسرم ناراحت نیستم، حیف بود ایشان به مرگ طبیعی از دنیا برود؛ شهید صفرپور لیاقت شهادت را داشت؛ مثل پرنده اسیر در قفس، از دنیا سیر شده بود؛ جنگ سوریه بهانه ای برای رهایی او از قفس دنیا شد.

وی ادامه داد: شهید صفر پور زیارت عاشورا  را بسیار می خواند و اصرار داشت که اثرات خواندن زیارت عاشورا بعدها برای خانواده ایشان مشخص می شود.

کیمنش ادامه داد: شهید بسیار مهربان و شوخ طبع بود و همیشه لبخند برلب داشت و مادرشان را عاشقانه دوست می داشتند؛ همچنین عاشق امام حسین علیه السلام و ائمه علیهم السلام بودند.

همسر شهید صفر پور با بیان این که انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون های زیادی در این راه نثار شده است، درباره وظایف خانواده شهدا و مردم گفت: خانواده شهدا باید صبر کنند و با یاد و خاطرات عزیزانشان زندگی کنند و مردم نیز باید احترام رهبر و خون شهدای عزیز را حفظ کنند و ادامه دهنده راه امام و شهدا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha