پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه طبق شواهد راهپیمایی۲۲بهمن امسال باشکوه تر از سال های قبل بود از حضور حماسی مردم در این حماسه بزرگ تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند و ابراز داشتند: مردم در مواقعی که احساس کنند خطری در میان است پرشورتر از قبل در صحنه حاضر می شوند.

این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: مردم هرچه بهتر به میان بیایند مدیران و مسؤولان باید بیشتر در حل مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی کوشا باشند؛ امیدوارم مسئولان پیام این حضور باشکوه را بشنوند و بدانند باید در حل مشکلات بیشتر و محکم تر بکوشند.

ایشان در پایان با تاکید بر این که طبق شواهد و قرائن راهپیمایی امسال در ۲۲ بهمن ماه بسیار باشکوه تر از سالیان گذشته بود، گفتند: هر زمان دشمن فشار بیشتری می آورد مردم احساس می کنند محکم تر باید مشت بر دهان دشمن بکوبند؛ ان شاءالله خدای متعال از همه قبول کند و این عمل خیر را در نامه اعمال شان ثبت و ضبط کند؛ از سوی دیگر این حضور باشکوه رسالت و مسئولیت مسئولان را سنگین تر می کند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha