شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر دریافتی از راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: آحاد ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حجت را بر مسئولین تمام کردند و اکنون باید دولتمردان مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در جمع طلاب مدرسه علمیه سردارین ضمن قدردانی از حضور بی نظیر آحاد ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: ملت ایران با شرکت در این راهپیمایی یک بار دیگر به شهدا و رهبری لبیک جانانه ای گفتند.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: دشمنان به خیال خام خود فکر می کردند که این ملت بصیر در جشن تولد انقلاب اسلامی شرکت نخواهند کرد، ولی ملت ایران سیلی محکمی به آنان دادند.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: دشمنان مشاهده کردند که این ملت با همه سختی ها و مشکلات، به نظام اسلامی و آرمان های والای شهدا وفادارند، ملت ایران با این حضور دیدنی و تماشایی یک بار دیگر برگ زرینی به افتخارات این کشور افزودند.

 استاد حوزه علمیه قزوین، حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی را مهم دانست و بیان کرد: آنچه در راهپمایی یوم الله 22 بهمن به خوبی مشهود بود، حضور با نشاط و فعال نسل سوم و چهارم انقلاب بود و به دشمنان ثابت کردند که همان جوانان سال 57 هستند.

وی تصریح کرد: آحاد ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حجت را بر مسئولین تمام کردند و اکنون باید دولتمردان مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha