پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ جمعی از شیعیان که برای برگزاری عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به نجف اشرف رفته بودند، با آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعی از شیعیان که برای برگزاری عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به نجف اشرف رفته بودند، با آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند.

آیت الله بشیر نجفی بر اهمیت درس گیری از این مناسبت های جانسوز و زیارت عتبات مقدس تاکید کرده و گفت: مؤمنین باید توجه داشته باشند کسانی که در عمل به واجبات و دوری از محرمات کوتاهی می کنند، به شفاعت اهل بیت (علیهم السلام) نمی رسند و همگی ما باید برای کسب رضایت اهل بیت(ع) که با رضایت الهی همراه است، تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برترین، والاترین و پاکیزه ترین الگو برای اقتدای ما به اوست و باید خانواده های ما در مسیر سیره حضرت فاطمه زهرا (س) حرکت کنند.

رئیس مجلس سنای پاکستان با آیت الله نجفی دیدار کرد

صادق سنجرانی رئیس مجلس شیوخ پاکستان با آیت الله بشیر نجفی دیدار کرد و آیت الله نجفی بر اهمیت تقویت روابط دو جانبه عراق و پاکستان در زمینه تجارت، اقتصاد و گردشگری مذهبی تاکید کرد.

تعدادی از اعضای مجلس سوریه با آیت الله نجفی دیدار کردند

تعدادی از اعضای مجلس سوریه با آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند و آیت الله نجفی بر اهمیت گسترش مبانی همزیستی مسالمت آمیز تاکید کرده و گفت: اهل بیت (ع) که امتداد رسالت اسلام اصیل هستند، این مبانی را اجرایی کردند.

 

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید شاهنشاه حسین از علمای پاکستان با آیت الله نجفی دیدار کرد که وی بر اهمیت زیارت عتبات مقدس و اهمیت تغییر مثبت در رفتار زائر بعد از زیارت تاکید کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha