جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد سلطانی امام جمعه جورقان

حوزه / استاد حوزه علمیه همدان گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، حجت الاسلام محمد سلطانی، شب گذشته در مسجد قائم همدان با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در فرهنگ دینی ما عدد 40 از جایگاه ویژه ای برخوردار است که در روایات مختلف مطرح شده است.

وی افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب برای دوستان مایه امید و برای دشمنان مایه یاس است، چرا که با تمام دشمنی ها نتواستند کاری انجام دهند و به کوری چشم همه آن ها چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه تر از سال های قبل برگزار کردیم.

این پژوهشگر دینی ارائه، مستندات دستاوردهای این چهار دهه را ضروری دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن انقلاب است، ما باید با این کار آن ها مقابله کنیم.

امام جمعه جورقان تصریح کرد: مسئولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به اطلاع عموم مردم برسانند و در مقابل رسانه های تبلیغی دشمن ساکت نمانیم.

 این کارشناس حوزوی ، آگاه سازی را موضوع بسیار مهمی عنوان کرد و گفت: مردم با حضور خود در همه صحنه ها به خصوص راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که ذره ای از آرمان های خود عقب نخواهند نشست.

وی با بیان این که هدف از انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن شعائر اسلامی است، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) از همان روزهای اول نهضت انقلاب بر ترویج فرهنگ اسلامی و مبانی دینی تاکید داشتند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha