پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یوسفی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان گفت: ملت شجاع و سلحشور ایران اسلامی همیشه در تمام صحنه های سیاسی با لبیک به ولی امر مسلمین آیت الله العظمی خامنه ای ثابت کرده اند که برای حفظ انقلاب و نظام تا آخرین قطره خون می ایستند.

حجت الاسلام میثم یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کاشان، حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه مقاومت و ایستادگی مردم پای آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ملت شجاع  و سلحشور ایران اسلامی همیشه در تمام صحنه  های سیاسی با لبیک به ولی امر مسلمین آیت الله العظمی خامنه ای ثابت کرده اند که برای حفظ انقلاب و نظام تا آخرین قطره خون می ایستند.

وی، حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را موجب ناامیدی و خنثی سازی توطئه های دشمنان خصوصا استکبارجهانی و صهیونیست غاصب دانست و افزود: مردم ایران با حضورحماسی خود در چهلمین جشن  انقلاب اسلامی به دشمنان ثابت کردند که هرگز نمی توانند اراده و ایستادگی  آنها را متزلزل کنند.

مدیر مرکزخدمات حوزه علمیه کاشان، در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور سلحشورانه و قدردتمندانه امت قهرمان ایران، خصوصا مردم ولايتمدار و انقلابي كاشان در راهپيمايي ۲۲ بهمن، اظهار کرد: امیدواریم این قدم های پرخیر و برکت مردم زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) برای برای فراشته شدن پرچم حکومت جهانی اسلام در تمام دنیا شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha