شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روسای جمهور آمریکا و لهستان

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفعت: دشمنان در طول ۴ دهه اخیر دست به هر کاری زده اند که جمهوری اسلامی را در مرزهایش محدود کنند و نشست اخیر ورشو در لهستان نیز در راستای منزوی کردن انقلاب است که البته پایان ناخوشایندی برای آمریکا و دول استکباری به دنبال خواهد داشت.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: دشمنان این نظام و انقلاب از هر فرصتی برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: نشست ورشو در لهستان نمونه ای از تلاش های دولت های غربی به ویژه آمریکا برای منزوی کردن ایران در منطقه و جهان است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه این نشست را باید واکنشی به اقتدار ایران عنوان کرد، گفت: دشمنان در طول 4 دهه اخیر دست به هر کاری زده اند که جمهوری اسلامی را در مرزهایش محدود کنند و نشست اخیر ورشو در لهستان نیز در راستای منزوی کردن انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه بانیان اصلی این نشست آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، انگلیس و... هستند، بیان داشت: براساس آنچه که سران این دولت ها می گویند هدف از این نشست تصمیم گیری درباره قدرت روزافزون ایران در منطقه و جهان است.

دریایی با تاکید بر اینکه اقتدار و تاثیرگذاری ایران باعث چنین نشست های اضطراری توسط دشمنان شده، گفت: بی شک اگر ایران به مانند دیگر کشورهای جهان، وضعیتی منفعل داشت، هرگز دولت های استکباری علیه او این چنین اقدامی نمی کردند. البته هرچه باشد این نشست هم مانند دیگر نشست های ضدایرانی با شکست روبرو خواهد شد و هرگز دشمنان علیه جمهوری اسلامی به اجماع نخواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه تلاش آمریکا و دیگر اذنابش در این نشست به نوعی تهدید ایران می باشد، گفت: آمریکایی ها به خوبی می دانند که قدرت ایران در منطقه و جهان معادلات آنها را کاملا برهم زده است و از سوی دیگر تمامیت ارضی اسرائیل غاصب در خطر است، لذا با این فرافکنی به دنبال فرار از این موقعیت به وجود آمده هستند.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان در پایان گفت: بدون شک نشست ورشو  پایان خوشی برای ملت ایران و البته پایان ناخوشایندی برای آمریکا و دول استکباری به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha