چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۳۵۰ روحانی مبلغ برای هدایت و مدیریت مراسم این ایام به مساجد شهری و روستایی استان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در نشست با روحانیان مبلغ اعزامی به مناطق مختلف استان در دهه فجر، اظهار کرد: درمجموع در ایام‌الله دهه فجر امسال ۳۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی از حوزه‌های مشهد و قم به مناطق شهری و روستایی استان خراسان شمالی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همچنین چهار طلبه غیر ایرانی هم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه به مساجد و دانشگاه‌های شاخص استان اعزام شدند، تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر در خراسان شمالی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی ۴۰ برنامه شاخص مانند مسابقات فرهنگی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و همایش‌های بصیرتی، دینی و قرآنی برگزار شد.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در حماسه یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن امسال حماسه ملت ایران بود؛ زیرا در این روز ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی پاسخ یاوه‌گویان و رئیس‌جمهور آمریکا را دادند.

وی با اشاره به اینکه یاوه‌گویی‌های دولتمردان آمریکا علیه نظام اسلامی نشان از به بن‌بست رسیدن، درماندگی و ناتوانی آن‌ها در برابر فرهنگ ناب اسلام دارد، گفت: رؤسای آمریکا علی‌رغم همه تلاش‌ها برای مخفی‌کاری هویت واقعی خود از کشورهای اسلامی؛ اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب گفتند ترامپ واقعیت و ماهیت فرهنگ و ذات آمریکا را به جهانیان ثابت کرد.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار داشت: ترامپ فردی متعصب، بی برخوردار از شم سیاسی و اخلاق فردی و اجتماعی بوده و اظهارات وی دلیلی بر پایان کار دولتمردان آمریکا و استکبار است؛ به همین دلیل هم اظهارات و موضع‌گیری‌های او کوچک‌ترین اهمیتی برای ملت انقلابی ایران ندارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و سخنان ترامپ سبب برملا شدن بیش از پیش فساد داخلی و جنایت‌های آمریکا در دنیا شده، اضافه کرد: آمریکای امروز همان آمریکای 40 سال پیش بوده و دشمنی‌هایش با انقلاب اسلامی ادامه‌دار است؛ ازاین‌رو دشمنی ما هم با این دولت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha