پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ملت ایران با حضور چشم‌گیر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خواب‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و جواب عربده‌کشی‌های مستکبران را دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با نماینده وزارت دفاع در خراسان شمالی و مدیرکل بیمه نیروهای مسلح استان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی درختی کهن و ریشه‌دار و تنومند شده و سروصداها و موج‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند نمی‌تواند لرزه بر اندام این درخت تنومند بیندازد.

امام جمعه بجنورد افزود: دشمنان با مشاهده صحنه‌های وفاداری ملت ایران به نظام و انقلاب در مراسم مختلف به‌ویژه مراسم جشن پیروزی انقلاب، بازهم از رو نمی‌روند و این ملت غیور و وفادار را تهدید می‌کنند؛ اما باید بدانند که با این کار تنها آبروی خودشان را می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب با پشتوانه الهی و رهبری ابرمرد دوران حضرت امام خمینی(ره) و مدیریت راهبردی مقام معظم رهبری بالنده شده و تداوم یافته که همین تداوم نشانه حقانیت انقلاب ما و نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان نشانه باطل بودن آن‌ها است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: همایش میلیونی 22 بهمن نشان داد که ملت ما ملتی استثنایی است و نظیر آن در دنیا قابل‌مشاهده نیست؛ به گونه که مردم دنیا فهمیدند مشکلات اقتصادی و کمبودهای موجود نمی‌تواند ذره‌ای از عشق مردم به نظام اسلامی و رهبری آن را کم‌رنگ کند.

وی تصریح کرد: ما امروز به شخصیت و هویت رسیده‌ایم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم و همین امر دشمنان را به ستوه آورده و مصمم کرده تا دست به توطئه علیه این ملت و انقلاب بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: ایران ابرقدرت‌های دنیا را به زانو درآورده و به قدرت بی‌نظیری در منطقه تبدیل شده که همه این افتخارات نتیجه تداوم انقلاب و نظام اسلامی است.

وی در پایان ضمن قدردانی از نیروهای مسلح که همواره آماده و گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه هستند و در زمینه‌های نظامی در منطقه مایه امنیت شده‌اند، اظهار کرد: نیروهای مسلح در اوج وحدت و هم سویی قرار دارند و این نعمتی بسیار بزرگ است؛ ازاین‌رو خدمت کردن به این قشر که مایه امنیت کشور هستند، عبادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha