جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس تبلیغات و امام جمعه تبریز

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی از ارائه طرحی برای ساماندهی مساجد به رهبر معظم انقلاب با هدف ایجاد متولی واحد برای مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، در جریان سفر به تبریز، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی و تبریز برای ایران اهمیت دارد، گفت: در این استان اهمیت مساجد و انجمن‌های اسلامی زیاد است.

وی با اشاره به ارائه طرحی برای ساماندهی مساجد به رهبر انقلاب با هدف ایجاد متولی واحد برای مساجد، افزود: در این موضوع هیچ توجهی به نام و نشان سازمان تبلیغات اسلامی نمی‌شود و هدف‌مان ساماندهی امور مساجد در کل کشور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: بر همین اساس مقرر است با مشورت فرهیختگان و علمای عرصه تبلیغ دینی و فرهنگی، طرحی را درمورد ساماندهی مساجد به مقام معظم رهبری ارائه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه باید از فرصتی که هیئت‌های مذهبی برای تبلیغ دین ایجاد می‌کنند، به نحو احسن استفاده کرد، بیان داشت: شاخص‌ترین مزیت‌ هیئات مذهبی، مردمی بودن آن‌ها می‌باشد.

وی با اشاره بر سخنان مقام معظم رهبری، تبیین مبانی اسلامی را باعث ایستادگی مردم در برابر تبلیغات منفی دشمنان دانست و گفت: تبلیغ اسلام باید به زبان روز جامعه و جوانان صورت گیرد تا اثرگذار واقع شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بر اهمیت فعالیت های نمایندگان ولی فقیه در استان ها برای پیش برد برخی از ماموریت های سازمان تأکید کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید بازوی تبلیغی مقام معظم رهبری در سطح کلان و نمایندگان ولی فقیه در سطح استان ها باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha