جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عثمان نوح شربتو

حوزه/ عثمان نوح شربتو رهبر فرقه احمدیه غنا در دیدار رایزن فرهنگی ایران در غنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت امت اسلامی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» علیرضا فرامرزی، رایزن فرهنگی ایران در غنا با عثمان نوح شربتو، رهبر فرقه احمدیه غنا دیدار و در خصوص گسترش وحدت و یکدلی بین مسلمانان جهان تبادل نظر کردند.

در این دیدار که در دفتر شیخ شربتو با حضور گروهی از اعضای دفتر امام کل برگزار شد، فرامرزی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: ما دستان خود را برای همکاری در همه زمینه‌ها به منظور ارتقای وحدت اسلامی و افزایش تحمل مذاهب اسلامی نسبت به یکدیگر به سوی شما دراز می‌کنیم.

عثمان نوح شربتو اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور منادی وحدت امت اسلامی است. حضور ایران در غنا، آشنایی بیشتر با سیره و زندگی اهل بیت(ع) را برای ما به ارمغان آورد و موجب شده مسلمانان این کشور زوایای مختلف زندگی اهل بیت(ع) را بشناسند.

رهبر فرقه احمدیه غنا در ادامه، گفت: تقریباً همه مقامات و مسئولین ایرانی به هنگام سفر به غنا با بنده دیدار و ملاقات دارند و این از لطف فراوان آنهاست، در حالی که از سوی دیگر کشورهای اسلامی چنین اقدامی صورت نمی‌گیرد.

الحاج گادو، سخنگوی دفتر امام کل مسلمانان غنا گفت: دشمنان اسلام تنها ایران را تحت فشار قرار نداده‌اند، بلکه همه مسلمانان جهان از سوی غرب تحت فشار هستند، ما نسبت به شرایطی که برای مسلمانان از سوریه گرفته تا ایران و از ایران تا ملت بی گناه یمن بوجود آمده آگاه هستیم.

وی افزود: مقاومت و پیشرفت ایران اسلامی جهت مبارزه با مستکبران بسیار ستودنی و الگوی بارز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha