جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزدر پیامی گفت: حضور باشکوه طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان یزد همگام با مردم فهیم و بصیر و همیشه در صحنه دارالعباده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان از بصیرت ، روحیه انقلابی و وفاداری به راه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در پیامی از حضور حماسی و پرشور طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان در راهپیمایی با شکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تشکر کرد.

در این پیام آمده است: حضور باشکوه  طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان یزد همگام با مردم فهیم و بصیر و همیشه در صحنه دارالعباده در  راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان از  بصیرت، روحیه انقلابی  و وفاداری به راه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب دارد.

در بخش دیگری از این پیام می افزاید: بر خود فرض می دانم از حضور شما طلاب و اساتید محترم مدارس علمیه خواهران استان که با حضور خود جلوه دیگری از عظمت و  اقتدار ملی را به نمایش گذاشتید، قدردانی کرده و از همکارانم در مدیریت استان و تمامی کسانی که در ساماندهی و برپایی غرفه های حوزه علمیه خواهران در شهر یزد و شهرستان ها، برای خدمت فرهنگی به شهروندان تلاش نمودند تشکر می نمایم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در این پیام می افزاید:  در پایان سربلندی و موفقیت نظام مقدس اسلامی و ملت عزیز ایران را در ذیل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده  و سعادت، سربلندی مردم مؤمن و ولایتمدار استان یزد را در دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، تحت زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) از درگاه خداوند منّان آرزومندم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha